Po loňském úspěchu s písní Václava Neckáře Půlnoční se letos obchodní řetězec Lidl spojil pro účely vánoční kampaně s Kateřinou Marií Tichou, nositelkou hudební ceny Anděl. Natočili spolu vánoční spot v doprovodu písně Časy se mění. Reklama reflektuje celospolečenskou situaci a vyjadřuje přání, aby na každé změně bylo vždy i něco přínosného. Vánoční příběh ukazuje, že každá změna, která člověka zastihne, může přinést i něco dobrého.
Zpěvačka Kateřina Marie Tichá, známá ze spolupráce se skupinou Jelen, představila minulý týden svůj nový klip ke skladbě Časy se mění, coververzi písně Boba Dylana „The Times They Are A-Changing ”, kterou nahrála se skupinou Bandjeez a dalšími hosty. Právě tato verze skladby vznikla exkluzivně pro Lidl a doprovodila letošní vánoční spot.
Vánoční reklamní spot se natáčel v Praze, mj. v prodejně Lidl v ulici Vysočanská. V televizi bude k vidění od 20. listopadu v minutové verzi, pro zájemce pak bude na Youtube k dispozici celý 2:50minutový příběh. Vánoční kampaň poběží i na sociálních sítích, kde zákazníci najdou i fotografie z natáčení.
-zue-