Poskytovatel spotřebitelských půjček Provident v loňském roce představil novou komunikační platformu z vědeckého prostředí. Nyní přesouvá děj z laboratoře do otevřeného světa a uvádí nový TV spot s názvem Zkoumáme opravdový život. V něm Provident ukazuje, že jeho půjčky jsou pro všechny, smlouvy neobsahují žádné skryté poplatky a v případě neočekávaných potíží si klienti mohou splátku odložit.
„Naši zákazníci chtějí jednoduché, srozumitelné a férové podmínky. V novém TV spotu ukazujeme, že Provident mluví lidskou řečí a je dostupný každému,“ říká Jiří Maruščinec, marketingový specialista z Providentu.
Nový spot je součástí integrované komunikační kampaně, která mimo TV – především Prima Group a TV Barrandov – zahrnuje také outdoor, POS materiály a on-line. Kampaň trvá od října do listopadu letošního roku a předpokládá se její nasazení také v roce 2022.
Jde již o páté pokračování profesorské série z dílny agentury Fairy Tailors. Pod spotem je podepsaný zlínský tým agentury pod vedením kreativního ředitele Marka Nieslanika.
„V posledních měsících jsme s klientem intenzivně pracovali na strategii značky. Nový spot navazuje na naše strategické workshopy, během kterých jsme nastavovali její další směřování při zachování stávající profesorské platformy. Nakonec jsme vsadili na celkové polidštění brandu a to nejen v ATL, ale prakticky na všech úrovních komunikace,” dodává Marek Nieslanik.
-zue-