V Brně se příští rok uskuteční konference pro influencery Traverse

sobota, 27. listopadu 2021, 08:25 Aktuality, Internet & Mobil, Marketing MediaGuru

Brno bude na podzim 2022 hostit top světové blogery a influencery, uskuteční se zde totiž 9. ročník cestovatelské konference Traverse.

Do Brna by mělo dorazit až 400 známých světových influencerů a blogerů, zdroj: Czech Tourism

Do Brna by mělo dorazit až 400 známých světových influencerů a blogerů, zdroj: Czech Tourism

Devátý ročník největší konference pro tvůrce digitálního obsahu v Evropě Traverse se bude 16. až 18. září 2022 konat v Brně. Do jihomoravské metropole by mělo dorazit až 400 nejlepších evropských i světových travel influencerů, blogerů, instagramerů a youtuberů.

Slavnostní vyhlášení vítězné kandidatury České republiky proběhlo na začátku listopadu na veletrhu World Travel Market v Londýně za účasti spolupořadatelů Traverse 2022 – České centrály cestovního ruchu CzechTourism, Statutárního města Brna a Centrály cestovního ruchu Jižní Moravy.

„Již několik let si přejeme přivézt tuto konferenci do České republiky a jsme moc rádi, že se to společnými silami podařilo. Konferenci bude předcházet týden aktivit a workshopů a následovat ji budou poznávací cesty po regionech, při kterých budou mít influenceři a blogeři šanci poznat celou Českou republiku,” říká Katarína Hobbs, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism Velká Británie, která se na projektu podílí již od samotných příprav na kandidaturu.

Konference Traverse je vzdělávací platformou, která každoročně přitáhne stovky tvůrců digitálního obsahu z celého světa. Letošní ročník se koná v termínu 26. až 28. listopadu v Palma de Mallorca. Během dvou konferenčních dní proběhnou desítky seminářů a prezentací zabývající se online marketingem a tvorbou obsahu.

Konference představuje příležitost zviditelnit se pro Českou republiku, a zvláště pak Brno a celou jižní Moravu. Předchozí konference vygenerovala zásah 53 mil. uživatelů a až 150 mil. impresí na sociálních sítích (Instagram, Facebook a Twitter).

„Traverse je skvělou příležitostí ke zviditelnění naší, tak trochu „jiné“ destinace, která mezi zahraničními turisty není zcela známá a objevená,“ dodává Kristýna Černá, brněnská zastupitelka pro marketing a cestovní ruch.

-zue-