Nákupní centrum Westfield Chodov rozšiřuje na podzim portfolio prodejen. Poprvé na českém trhu představí butiky Falconeri, MOA Paris a německý koncept Anson’s výhradně pro pánskou klientelu. Nabídku módy nově doplní také Mango, česká značka Bushman, dámské prádlo Etam a multi-brand store značek Vermont. Budování home-decor segmentu ve Westfield dokončuje otevření prodejny Bonami. V předvánočním období se objeví i pop-up prodejny značek Kama, Happy Socks, PaperTime nebo Slevomat.
Prodejna Mango nabídne v přízemí centra designové oděvy pro ženy. Poprvé se na českém trhu představí italské, zejména kašmírové oděvy Falconeri a německá síť multi-brand prodejen pánské módy Anson’s.
Jednotka v prvním patře centra o celkové rozloze asi 1400 m² s jedním z největších prémiových shopfrontů v ČR, netradičním tmavě modrým stropem nabízí obuv, neformální i společenské oděvy značek jako Joop!, Wellensteyn, Just Cavalli, Hugo Boss, Calvin Klein, Tommy Hilfiger i vlastních brandů: MC Neal, Montego Men či Christian Berg. Podobně v prémiovém segmentu v listopadu otevírá Vermont Store se svými značkami Karl Lagerfeld, Manuel Ritz nebo Gant.
Nově se otvírá i prodejna značky dámského spodního prádla Etam. Ryze českou záležitostí je značka Bushman, v jejíž nové prodejně zákazníci najdou outdoorové oblečení z přírodních materiálů a doplňky do města i do přírody. Jednotka s rozlohou asi 130 m² se nachází v přízemní spojovací pasáži naproti kavárně Costa Coffee.
Dalším zahraničním „market entry“, tedy brandem, který se na českém trhu představí úplně poprvé, je značka módních doplňků MOA Paris.
V závislosti na aktuální sezóně a probíhajících kampaních na e-shopu bude svůj sortiment obměňovat česká, původně internetová, prodejna nábytku a domácích dekorací Bonami. Obchod a showroom v jednom, na jehož podobě spolupracovala interiérová designérka Linda Povolná, bude na Chodově fungovat i jako výdejna objednávek z e-shopu.
„Start Bonami je pro nás po nedávném otevření plánovacího studia IKEA významným krokem k dokončení komplexní nabídky v segmentu domácích dekorací a nábytku. Zatímco značky Zara Home, HomeArt nebo Butlers oslovují spíše svoji specifickou klientelu, Bonami nabízí velmi široké portfolio produktů pro různé typy zákazníků, a skvěle tak celý segment home-decor doplňuje,“ vysvětluje Petra Valentová, marketingová manažerka Westfield Chodov.
Nové bude také otevřen kiosek Motiko. Tato cukrárna do Česka přináší koláče moči z rýžové pasty.
V předvánočním období potom v OC vyroste řada dočasných pop-up prodejen: rodinná česká značka funkčních oděvů Kama Fashion a kiosky Happy Socks, rovněž český fair trade dovozce kambodžského pepře Pepper Field, prodejna designových doplňků z papíru PaperTime nebo Slevomat.
-zue-