Vedení PHD převezme Lukáš Bartoň, vystřídá Petra Miláčka

pondělí, 1. listopadu 2021, 07:15 Lidé, Reklama MediaGuru

Novým managing directorem mediální agentury PHD se stane Lukáš Bartoň. Petr Miláček odchází.

Lukáš Bartoň, zdroj: PHD

Lukáš Bartoň, zdroj: PHD

Na pozici managing directora mediální agentury PHD se od 1. ledna 2022 posune Lukáš Bartoň. V pozici vystřídá Petra Miláčka, který se rozhodl po třech letech ve vedení agentury pro životní změnu.

Lukáš Bartoň pracuje v mediální agentuře PHD od ledna 2017, kdy se připojil do centrálního týmu PHD pracujícího pro klienta Škoda Auto, v jehož rámci se podílel na strategii této české značky na mezinárodních trzích. Od podzimu 2018 zastává post Client Service Director české pobočky PHD. Svoji profesní historii mezi lety 2008-2016 spojil s agenturou Starcom, ve které  se podílel na přípravě řady komunikačních a mediálních strategií, mj. pro značky Coca-Cola nebo Samsung.

„Rád bych navázal na práci Petra Miláčka a se stávajícím týmem posouval naši agenturu dále dopředu. Skvěle fungující tým, který se navzájem doplňuje, je příslibem toho, že to společně dokážeme. V médiích se pohybuji téměř 14 let a po celou dobu jsem měl vždy štěstí na své nadřízené, kteří mě inspirovali a posouvali dále.  Teď je čas toto zúročit. Je to velká výzva, ale těším se,“ uvedl ke svému nástupu na novou pozici Lukáš Bartoň.    

Petr Miláček se vedení agentury PHD, se kterou je s odskokem do TV Prima spojen téměř celý svůj profesní život, ujal na podzim roku 2018. Pod jeho vedením se PHD podařilo stát jednou z největších agentur na českém trhu. Seznam klientů se rozrostl mj. o REWE, Sanofi, Direct pojišťovnu, Sportisimo, Red Bull nebo DameJidlo. V roce 2020 byla agentura PHD v soutěži Flema podruhé ve své historii zvolena inovativní agenturou roku. Petr Miláček se teď z osobních důvodů rozhodl pro změnu. „Za tři roky se nám podařilo posunout agenturu mezi největší mediální agentury na českém trhu. Jsem upřímně pyšný na to, kam se nám s celým týmem podařilo PHD dostat. Byly to zároveň tři roky extrémního pracovního nasazení, které mě stály mnoho energie. Proto bych se teď chtěl věnovat odpočinku a pak se rozmyslel, kam budou směřovat mé profesní kroky,“ vysvětlil.

„Petr strávil v Omnicomu více než 20 let své kariéry. Máme k sobě i lidsky velmi blízko a chtěl bych mu upřímně poděkovat za všechno, co pro naši skupinu vykonal. Vždycky práci dával 120 % a je velkou inspirací pro celý tým v PHD. Myslím, že se na poslední tři roky může dívat s oprávněnou hrdostí. Vzaly mu ale také dost sil, a proto jeho rozhodnutí odejít chápu. Lukáš Bartoň je velkou osobností, kterou tým v PHD přirozeně respektuje. Jsem si jistý, že na Petrovu práci naváže a posune PHD dále. Dokáže výborně motivovat lidi a rozvíjet vztahy s klienty. Svoje strategické schopnosti také prokázal v mnoha výběrových řízeních, ať už šlo o získání nových klientů, nebo udržení těch stávajících. Mám radost, že opět můžeme dát velkou šanci člověku zevnitř, což je dlouhodobá strategie naší skupiny,“ dodává ke změnám Luděk Hatoň, Managing Partner Omnicom Media Group.

Lukáš Bartoň bude úzce spolupracovat na dalším rozvoji PHD s Dagmar Jindrovou, která i nadále zastává post Deputy Managing Directora. Po jeho posunu do čela agentury se novými Client Service Directory stávají Dana Lipárová a Matěj Demčík. Také oni celou svoji dosavadní kariéru spojili se skupinou Omnicom Media Group.

Mediální agentura PHD je součástí skupiny Omnicom Media Group. Podle výsledků mezinárodní agentury Recma za rok 2020 je třetí největší mediální agenturou na českém trhu.

-mav-

Pozn.: Mediální agentura PHD je provozovatelem serveru MediaGuru.cz