Na evropské kreativní soutěži ADC*E berou Češi 14 cen

čtvrtek, 2. prosince 2021, 20:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Celkem šest stříbrných a osm bronzových ocenění získali Češi na evropské kreativní soutěži ADC*E.

Zdroj: ADC*E

Zdroj: ADC*E

Na evropské kreativní soutěži ADC*E, kam putují oceněné práce z tuzemských ADC Czech Creative Awards, získaly české práce celkem 14 ocenění, z toho šest stříbrných a osm bronzových. 

V kategorii TV/Cinema Commercials a Non-profit/public service/NGO stříbrná ocenění získal spot „Jak žijí naši hrdinové, je na nás“, kterou pro organizaci Post Bellum agentura One of a Kind.

V kategoriích Outdoor a Craft – Photography byla stříbrem oceněna kampaň „Skip the Dishes“ od DDB Prague pro McDonald’s. 

Zdroj: McDonald's

Zdroj: McDonald's

Další stříbro putovalo do agentury Leo Burnett za kampaň „Zkrocené říkanky“ pro organizaci Svoboda zvířat, a to v kategorii Direct marketing. 

Stříbro v kategorii Branded Content si odnesla také kampaň „13 minut“, kterou vytvořila agentura McCann Prague pro Českou asociaci pojišťoven. 

Bronzem byly oceněny kampaně: „Budvar 33“ od Kaspen/Jung von Matt (2x), „Duch“ od Triad Advertising pro Ikeu, „#sitozkuste“ od McCann Prague pro Člověka v tísni, „From Castle to Castle“ pro Red Bull od Oldrich Company, „Dobré jídlo, dobří lidé, lepší svět“, kterou pro Rohlík vytvořil Pavel W. Přibyl, „Sliby mojí vagíně“ od Symbia pro značku Ria a redesign vizuálního stylu a loga sportovní značky Czech Badminton od Triple Bang Agency.

Přehled všech výsledků naleznete zde.

-stk-