Platforma Teads nabízí možnosti cílení bez nutnosti cookies

pondělí, 27. prosince 2021, 10:00 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Globální reklamní platforma Teads představila možnosti cílení bez nutnosti cookies a ID zařízení ve své nákupní platformě.

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Teads Ad Manager (TAM), nákupní platforma společnosti Teads, poskytuje zadavatelům reklamy možnost cílení svých kampaní bez nutnosti souborů cookies nebo ID zařízení. 

„Přechod na prostředí bez souborů cookie vyžaduje čas a je technologicky náročný na platformy. Teads Ad Manager však přináší revoluci na trhu. Inzerentům nabízí možnost spouštět cílené kampaně na několik kliknutí, které jsou 100% bez souborů cookie. Značky se tak mohou hrdě hlásit k tzv. odpovědné reklamě,” uvedl Daniel Tvrz, Commercial Director pro Česko a Slovensko ve společnosti Teads.

V praxi to podle společnosti znamená, že lze spustit kampaň 100 % bez cookies. Firma podotýká, že je to důležité pro budoucnost  současnost, protože mnoho internetových uživatelů, na některých trzích z více než 50 %, je již nyní nedosažitelných i při použití souborů cookie.

Kromě toho mohou inzerenti přímo v platformě TAM spravovat svá cílení, plánovat a spouštět kampaně, stejně jako generovat reporty v každé fázi kampaně.

„Cookieless mód” v Teads Ad Manageru poskytuje přístup k následujícím možnostem cílení:

  • Katalog „cookieless” publik založených na demografických segmentech a zájmech uživatelů.
  • Teads Cookieless Translator, který umožňuje převádět publikum založené na souborech cookie (včetně dat první strany) na publikum bez cookies. Nástroj si vezme publikum založené na cookies jako referenční a představí ekvivalentní publikum, které se liší pouze svým identifikátorem, aniž by byly ovlivněny zájmy, které spojují publikum se značkou.
  • Contextual Targeting: poskytuje přístup k redakčnímu obsahu u více než 500 vydavatelů na světě.

-mav-