Do mediálního domu Czech News Center nastoupil v prosinci Václav Friedmann. Z nově vzniklé pozice ředitele redakce časopisu Reflex má šéfredaktorovi Marku Stonišovi pomáhat s byznysovým růstem titulu.
„Reflex má na trhu obrovský potenciál a mým úkolem je ho naplno využít pro získání nejen nových uživatelů online, ale i čtenářů tištěného vydání. Chceme mimo jiné oslovit novou mladou cílovou skupinu, a nabízet uživatelům a čtenářům nové, neotřelé formáty. Rozvoj značky Reflex, posílení její pozice na trhu a oslovení nových komerčních partnerů je mým hlavním cílem (nejen) pro rok 2022,” říká ke svému nástupu Václav Friedmann.
Nově vzniklá pozice souvisí s celkovou strategií Czech News Center, podle které se chce stát technologicky nejvyspělejším a byznysově nejrychleji rostoucím mediálním domem v Česku.
Hlavním úkolem Václava Friedmanna bude realizace digitální strategie Reflexu, která spočívá hlavně ve využití společného potenciálu a synergie webu Reflex.cz a tištěného týdeníku Reflex. Doplní tak šéfredaktora Marka Stoniše, který bude mít i nadále pod taktovkou obsahovou část Reflexu, jeho obecné strategické směřování a profilaci titulu. „Na spolupráci s Václavem Friedmannem se velmi těším, je to člověk s DNA Reflexu, věřím, že dostane náš titul na ještě vyšší oběžnou dráhu českého mediálního trhu," doplňuje Marek Stoniš.
Do Reflexu přichází Václav Friedmann ze Sazky, kde posledních osm let vedl divizi korporátní komunikace. Předtím působil také jako šéf agentury Genius Media, která se toho času specializovala na online marketingové, PR a mediální služby, nebo jako redaktor a vedoucí vydání v České televizi.
-stk-