Globální marketing Škoda Auto řídí Meredith Kelly

středa, 19. ledna 2022, 07:20 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Novou vedoucí globálního marketingu automobilky Škoda Auto se stala od ledna Meredith Kelly.

Meredith Kelly, zdroj: Škoda Auto

Meredith Kelly, zdroj: Škoda Auto

Od ledna je za řízení globálního marketingu automobilky Škoda Auto zodpovědná Meredith Kelly. 

Meredith Kelly pracuje pro koncern Volkswagen, do kterého Škoda Auto spadá, od října 2015 a na své předchozí pozici byla zodpovědná za marketingové aktivity značky Volkswagen v Jižní Africe. S obchodním vzděláním a titulem v oboru podnikové finance Kelly dříve pracovala pro mezinárodní společnosti v oblasti spotřebního zboží. Jako marketingová odbornice zastávala různé manažerské pozice v Jihoafrické republice a ve Spojeném království, kde měla zodpovědnost za široké spektrum produktů. Řídila kampaně na trzích v Africe, na Blízkém východě a ve střední a východní Evropě.

„Díky dlouholetým zkušenostem v oblasti mezinárodního marketingu ze společností Unilever, Colgate Palmolive a Mondelēz, stejně jako z koncernu Volkswagen, je Meredith Kelly ideální kandidátkou pro tuto pozici. Jsem přesvědčen, že spolu se svým týmem posune globální marketing společnosti Škoda Auto na vyšší úroveň,“ komentuje Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro prodej a marketing. 

-stk-