Primark se stal módní novinkou roku 2021, letos otevře v Brně

pátek, 7. ledna 2022, 15:20 Aktuality, Retail MediaGuru

Největší rozruch na poli módních značek, a to nejen za loňský rok, způsobil příchod značky Primark. Ta letos plánuje otevření prodejen v Brně a v Bratislavě.

Loni v červnu byla otevřena prodejna irského řetězce v Praze, zdroj: Shutterstock

Loni v červnu byla otevřena prodejna irského řetězce v Praze, zdroj: Shutterstock

Největší rozruch na poli módních značek v loňském roce způsobil příchod značky Primark. Podle realitně-poradenské společnosti Cushman & Wakefield to dokonce byl nejvýznamnější vstup nové módní značky za poslední desetiletí. Posledním podobně významným příchodem bylo údajně otevření prodejny H&M v roce 2003, předtím např. značek Zara, C&A, Marks & Spencer či New Yorker.

„Červnové otevření první a největší prodejny Primarku v centru Prahy bylo nejvýznamnějším vstupem nové značky ze segmentu rodinné módy a doplňků na zdejší trh nejen letos, ale za uplynulých deset až patnáct let,“ říká Jan Kotrbáček, partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu, Cushman & Wakefield.

Letos Primark plánuje otevřít svou druhou prodejnu na českém trhu v Brně v obchodním centru Olympia. Konkrétní datum zatím ještě není známo, ale řetězec již avízuje brzké otevření. Nová prodejna má mít rozlohu 3600 m² a nabídne dámské, pánské i dětské oblečení, obuv, doplňky, spodní prádlo i domácí zboží. Značka vstoupí letos také na slovenský trh, a to prodejnou, jež se otevře společně s rozšířením mixed-use projektu Eurovea v Bratislavě, nejspíš ale až ve druhé polovině roku 2022.

V loňském roce k nám podle studie Cushman & Wakefield přišlo 18 módních značek, a to napříč segmenty, ať už luxusních, zlevněného luxusního zboží nebo masové módy.

Značek z Česka loni odešlo méně, naopak přišlo více

středa 5. ledna 2022

-zue-