Startuje Zlatý středník, nově hodnotí i podcasty

čtvrtek, 20. ledna 2022, 12:05 Aktuality, PR MediaGuru

Letošní ročník soutěže Zlatý středník odstartoval. Přihlášky lze podávat do 31. března.

Zdroj: PR Klub

Zdroj: PR Klub

Oborová soutěž Zlatý středník, hodnotící komunikační projekty a firemní média, startuje svůj letošní dvacátý ročník. Nově mohou soutěžící přihlásit i podcasty a komunikaci udržitelných investic (ESG). Přihlášky je možné podávat do 31. března, do poloviny února platí speciální nabídka pro „early birds“. Vítěze vyhlásí pořádající PR Klub v září.

Letos bude možné soutěžit ve 20 soutěžních kategoriích, vyhlášeny však budou také ceny Grand Prix a nejlepší projekty z oborových sektorů. V loňském roce se největší popularitě těšila kategorie Společenská odpovědnost a udržitelnost, která je v tomto roce nově rozšířena o projekty spadající pod ESG a jejich komunikaci. Mezi vyhledávané kategorie dále patřily například Integrovaná kampaň, Kreativní idea, Interní tištěný časopis a noviny, Interní komunikace a employee engagement nebo Využití sociálních sítí a influencer marketing.

„Zcela novou samostatnou kategorií soutěže jsou podcasty. Reflektujeme tak trend využívání tohoto nástroje, který se zvedl během posledních zhruba pěti let a hraje významnou roli v tvorbě obsahu mnoha českých i slovenských značek a organizací,“ říká Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.

Přihlašovatelé mohou rovněž soutěžit napříč oborovými kategoriemi v oblastech veřejného sektoru, průmyslu, strojírenství a energetiky nebo finančních služeb. Navíc budou uděleny speciální ceny Grand Prix v kategoriích Osobnost PR, Talent roku a Nejlepší agentura. 

Již třetím rokem je možné přihlásit i projekty ze Slovenska. „V loňském roce se počet slovenských komunikačních projektů zdvojnásobil a očekáváme další nárůst. Z celkového počtu 490 přihlášek jsme získali 95 ze Slovenska. Nebylo proto výjimkou, že tyto projekty obsazovaly příčky vítězů,“ říká Štefan Frimmer, spoluzakladatel platformy Komunikační experti, jež letos převezme záštitu na Slovensku. „Pracujeme na tom, aby se tato soutěž stala benchmarkem středoevropského komunikačního prostoru,“ dodává Frimmer. 

Novinkou soutěže je dále nabídka pro early birds přihlašovatele a s tím nově zavedené ceny přihlášek do hlavních kategorií. Do 15. února tak platí sleva 1000 Kč, čímž cena za přihlášení klesá na 4 950 Kč bez DPH. Současně během posledních dvou týdnů registrací, tj. od 16. března do 31. března, lze přihlásit projekt za 6 950 Kč bez DPH.

Přihlášené projekty bude hodnotit odborná porota, v níž zasedne téměř 100 českých a slovenských porotců, kteří se dle své odbornosti zaměří na jednotlivé projekty a udělí jim zpětnou vazbu.

-stk-