Pražská pobočka reklamní agentury Zaraguza, vedená CEO Petrem Havlíčkem, zvítězila v závěru roku ve třech výběrových řízeních. Obhájila svou pozici jedné z ATL agentur pro automobilku Škoda Auto, pro značku gloTM od British American Tobacco bude připravovat digitální komunikaci. Novými klienty v oblasti digitální komunikace jsou také značky Jack Daniels a Finlandia firmy Brown-Forman.
Zaraguza spolupracuje s automobilkou Škoda Auto osm let. Stojí například za dlouhodobou komunikací pro program ojetých vozů Škoda Plus, oceněné zlatou Effie, nebo za přípravou hokejových powerbreaků k MSLH 2021, které se těšily největší divácké oblíbenosti během celého mistrovství.
V případě Jack Daniels se bude Zaraguza starat o sociální sítě, kde bude rozpracovávat současný koncept s názvem „Make it count”. „Zaraguza nám dokázala, že není jen exekuční agenturou, ale že dokáže věci uchopit kreativně a v rámci jedné myšlenky elegantně propojit online a offline svět. Věříme, že bude naším silným strategickým partnerem,” okomentoval výsledky tendru tým Jack Daniel's & Finlandia.
Spolupráci se společností British American Tobacco zahajuje Zaraguza tvorbou obsahu a správou sociálních sítí pro značku gloTM, zařízení pro nahřívání tabáku. V plánu je řada eventů a dalších online aktivit, které navazují na globální strategii.
Do portfolia stávajících klientů agentury patří mj. ČSOB nebo značky jako Ahmad Tea, Madeta, BigShock či Magnesia.
„Letos nás čeká spousta skvělé práce pro naše stávající klienty a věřím, že budeme stejně úspěšní v tendrech, jako v loňském roce. Spolu s novými zakázkami průběžně doplňujeme tým o další talentované kolegy a pracujeme na novém positioningu Zaraguzy včetně vizuální identity. Chceme opět dosáhnout na oborové ceny (Effie, ADC…),” uvedl Petr Havlíček, CEO pražské Zaraguzy.
-mav-