Obchodní řetězec Kaufland po dvou letech od spuštění svého věrnostního programu Kaufland Card eviduje více než dva miliony členů, aktivně pak s kartou každý měsíc nakupuje zhruba 1,5 milionu zákazníků.
„Převážná většina nových registrací probíhá skrze mobilní aplikaci Kaufland. V ní se zákazníkům zobrazuje i možnost nákupu s K-Scan, která je dostupná již na 107 prodejnách Kaufland v České republice. Funkci K-Scan chceme v nejbližší době zpřístupnit zákazníkům na všech našich prodejnách,“ uvádí Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu. Pokud je K-Scan služba na prodejně, využije ji každý pátý zákazník.
Věrnostní kartu představil Kaufland v únoru roku 2020 a už během prvního roku s ní byly provedeny miliony nákupů. „Z celkového počtu transakcí nyní tvoří zákazníci s Kaufland Card přibližně polovinu. Z našich dat vyplývá, že uživatelé s kartou nakupují v průměru jednou týdně a jejich průměrná účtenka je ve srovnání s běžnými zákazníky téměř dvojnásobná,“ dodává Renata Maierl.
Průměrný věk uživatelů mobilní aplikace Kaufland Card je mezi 40 a 45 lety, stále více ji využívají také mladé rodiny s dětmi, ale také senioři nebo čerstvě plnoletí zákazníci. Podobná data Kaufland zaznamenal také u plastových karet. Její uživatelé však nyní v hojné míře přecházejí k aplikaci, do níž se jim veškeré získané benefity z plastové karty automaticky převádějí.
Už déle než rok také Kaufland Card odměňuje zákazníky výhodami u svých partnerů. Nyní nově poskytuje slevy například u Astratex, Douglas, KFC, Leo express a další. Oblíbeně jsou i pravidelné měsíční soutěže o hodnotné ceny a zážitky. Právě teď se soutěží například o 3 vozy BMW a poukázky na palivo v hodnotě 100 tisíc Kč.
-zue-