Kotulek s Rídlem se vracejí do agentury McCann Prague

středa, 16. února 2022, 15:50 Aktuality, Lidé, Reklama MediaGuru

Kreativci Michal Kotulek a Jan Rídl navazují po pěti letech spolupráci s McCann Prague. Na pozici Group Creative Directora střídají Jana Bendu.

Michal Kotulek a Jan Rídl, zdroj: McCann Prague

Michal Kotulek a Jan Rídl, zdroj: McCann Prague

Kreativci Michal Kotulek a Jan Rídl navazují po pěti letech spolupráci s McCann Prague. Na pozici Group Creative Directora střídají Jana Bendu. Ten se po 7,5 letech přesouvá v rámci ekosystému kreativního domu v Riegrových sadech do esportové divize Good Game.

Společně budou pracovat primárně na kampaních klienta Air Bank. Přicházejí z reklamní agentury Isobar (dříve Bistro Agency), kde vytvořili kampaně jako Škoda (Un)covered nebo Češi, děkujem pro Člověka v tísni (Grand Prix na ADC Czech Awards). Oba získávali zkušenosti ve velkých reklamních agenturách.

Michal Kotulek stojí za kampaní pro Památník Lidice – Total burn out. Mezi Rídlovy nejznámější práce patří kampaň s Chuckem Norrisem pro T-Mobile nebo kampaň pro projekt Český sen. Jsou držitelé řady lokálních i mezinárodních kreativních ocenění.

-mav-