Poštovní spořitelna se letos v létě přejmenuje na ČSOB Poštovní spořitelnu a začne používat modré ČSOB logo. Klientům Poštovní spořitelny slibuje snadnější přístup ke službám, které skupina ČSOB nabízí. Ostatní klienti ČSOB mají z plánované změny vidět, že mohou finanční služby své banky používat i na každé poště. „Změna značky Poštovní spořitelny umocní vnímání skupiny ČSOB jako retailové finanční skupiny pro každou situaci našich klientů,” uvedl Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za retail.
Klienti ČSOB i Poštovní spořitelny mohou využívat 200 poboček ČSOB a 3200 pošt, popřípadě si potřebné věci vyřídit v digitálním prostředí, včetně nové mobilní aplikace. „Naše služby se tak stávají pro klienty, ať už žijí ve městě, nebo na vesnici, stále dostupnější," dodal Jan Sadil.
Na sjednocení brandů v rámci skupiny se pracovalo několik let. Už došlo ke změně brandu ČSOB Stavební spořitelny, vytvoření jednotného online prostředí s jednotnou identitou a přístupem do internetového bankovnictví či nové mobilní aplikaci ČSOB Smart s virtuální asistentkou Kate.
Zatím ale není jasné, jak se rebranding projeví v komunikaci značky či jakého bude využívat maskota. „To si ČSOB zatím nechává jako překvapení," uvedla banka.
-mav-