Společnost Flemedia zahajuje 17. ročník soutěže o inovativní využití médií a kreativní přístup při plánování mediálních investic Flema Media Awards. Soutěž je otevřená pro autory českých a slovenských kampaní, mediální, komunikační i digitální agentury a také pro zadavatele.
Nový ročník soutěže je opět vyhlášen dříve než v minulých letech. Pořadatelé věří, že prodloužení období, kdy lze kampaně přihlašovat (až do 17. července 2022), poskytne větší prostor tvůrcům zajímavých prací přemýšlet nad přihláškou i její formou, a tím zvýšit kvalitu celé soutěže.
Motivací pro přihlašovatele, aby již nyní uvažovali o vhodných soutěžních kampaních a průběžně zpracovávali přihlášky, je i zvýhodněný poplatek:
- do 31.3. je poplatek za jednu přihlášku 7 900 Kč (+ DPH)
- do 30.4. 8 900 Kč (+ DPH)
- do 31.5. 9 900 Kč (+ DPH)
Poplatek v řádném termínu do 17.7. činí 16 900 Kč (+ DPH).
Ke změnám dochází v soutěžních kategoriích. V reakci na aktuální trendy v marketingové komunikaci a diskuse odborné veřejnosti byly kategorie drobně pozměněny. Např. kategorie Nejlepší malá kampaň a Nejlepší velká kampaň se mění na Nejlepší komerční/nekomerční kampaň. Více podrobností naleznete na www.flema.cz.
Jako každoročně bude porota vyhodnocovat práce ve dvou kolech. V prvním kole posoudí práce zhruba stovka marketingových odborníků z řad zadavatelů, médií a agentur pomocí online aplikace. Ve druhém kole se sejde 20 z nich osobně (případně on-line) a vybere vítěze. Shortlist bude zveřejněn 14. září, slavnostní galavečer spojený s vyhlášením vítězů se v uskuteční 20. října v Praze.
„Těšíme se na další ročník a věříme, že po velmi kvalitních kampaních z toho loňského, v tom letošním laťku ještě překonáme,“ říká Hynek Cimoradský, managing partner pořádající společnosti Flemedia.
-mav-