Služba WeDo expanduje na Slovensko, 22. února rozběhne provoz nového depa WeDo v Bratislavě. V následujících měsících chce rozšířit nabízené služby na stejný rozsah jako v České republice.
„Slovensko je pro nás logicky klíčový trh. Už nyní jsme slovenským klientům doručovali řadu zásilek pomocí smluvního partnera. Teď budeme moci doručovat z České republiky vlastními silami a využít vlastní depo. Počítáme s tím, že měsíčně na Slovensko doručíme několik desítek tisíc zásilek,“ uvedl generální ředitel WeDo Daniel Mareš.
„Do konce roku 2023 chceme mít na Slovensku plnohodnotný provoz stejně jako v České republice. To znamená, že nebudeme mít jen depo, ale budeme mít i vlastní kurýry a budeme doručovat všemi třemi způsoby jako na domácím trhu – doručení na adresu, na výdejní místo i do sítě vlastních výdejních boxů,“ dodal Daniel Mareš.
Služba chce pokračovat v další expanzi i na českém trhu, kde loni rozšířila počet výdejních míst i kurýrů a začala zásilky doručovat do vlastních výdejních boxů. Kromě růstu se chce zaměřit především na zrychlení a zjednodušení celého procesu doručení zásilky a zlepšování zákaznické zkušenosti. „V průběhu celého roku budeme přinášet větší či menší inovace, mezi prvními jsou spuštění chatbota nebo semaforu vytížení našich dep. Mezi ty větší bude určitě patřit klientská aplikace, klíčovou změnou pro nás ale bude otevření superhubu v Ostředku u D1,“ uzavřel Daniel Mareš.
WeDo bude i nadále rozvíjet všechny své distribuční kanály, rozšiřovat síť výdejních boxů, budovat nová logistická depa a modernizovat ta stávající. Investice letos zamíří ale především do zkvalitňování zákaznické podpory a servisu. Celkem v blízké době plánuje investice v objemu zhruba jedné miliardy korun.
-stk-