Kaufland spustí v roce 2023 v ČR a na Slovensku online tržiště

úterý, 22. března 2022, 13:05 Aktuality, Retail, Internet & Mobil MediaGuru

Kaufland plánuje v roce 2023 spustit v ČR a na Slovensku koncept online tržiště prostřednictvím platforem Kaufland.cz a Kaufland.sk. Zaměří se na spotřební zboží.

V Německu prostřednictvím Marketplace prodává více než 7 tisíc prodejců, kteří nabízí více než 30 mil. nepotravinářských položek, zdroj. Shutterstock

V Německu prostřednictvím Marketplace prodává více než 7 tisíc prodejců, kteří nabízí více než 30 mil. nepotravinářských položek, zdroj. Shutterstock

Společnost Kaufland představí v roce 2023 v České republice a na Slovensku koncept online tržiště. Po Německu budou tyto dvě země dalšími, které nabídnou internetovým prodejcům spotřebního (nepotravinářského) zboží příležitost oslovit nové cílové skupiny a miliony dalších zákazníků prostřednictvím platformy tržiště Kaufland.cz a Kaufland.sk.

„Kaufland přenese do České republiky úspěšný koncept německého tržiště a společně s místními prodejci budeme dále rozvíjet e-commerce prostředí na českém trhu," říká Stefan Hoppe, generální ředitel společnosti Kaufland Česká republika.

V Německu je online tržiště Marketplace, které provozuje společnost Kaufland, jednou z nejúspěšnějších online platforem, jejímž prostřednictvím více než 7 tisíc prodejců nabízí více než 30 mil. nepotravinářských položek. Zákazníci zde naleznou velký výběr zboží ze sortimentu elektroniky, potřeb pro domácnost, zahradu apod. Specifikem platformy je, že většinu těchto produktů nabízejí národní a mezinárodní online prodejci, kteří ji využívají jako prodejní kanál.

Otevření tržiště Marketplace v České republice a na Slovensku je výchozím krokem ke spuštění technologie „Kaufland Global Marketplace", která nabídne rychlý a snadný přístup k mezinárodnímu online obchodu a zároveň zahájí digitální expanzi obchodního řetězce.

Obchodníci mohou prodávat na tržišti v České republice, na Slovensku a v Německu pouze s jednou registrací. Díky propojené síti několika tržišť jim umožní jednoduchým způsobem mezinárodní expanzi, přičemž provozovatelem této technologie je zkušený tým z Německa. Prodejci, kteří se zaregistrují v předstihu, mohou na obou nových tržištích prodávat po dobu šesti měsíců od spuštění bez základních poplatků a bez provizí z prodeje. Získají navíc také reklamní podporu. 

Kaufland prodává v ĆR od roku 2020 sortiment svých privátních značek prostřednictvím online supermarketu Košík.cz.

Význam online tržišť roste, usnadní prodej do zahraničí

pátek 17. září 2021

-zue-