Letošní ročník konference o obchodu Retail Summit 2022 se uskuteční 4.- 6. dubna 2022. Za každý prodaný vstup na Retail Summit 2022 věnují organizátoři 500 Kč na konto na podporu Ukrajiny organizace Člověk v tísni.
V pořadí 28. ročník otevře téma „Smysluplné budoucnosti“ a bude se zabývat hlavně tím, jak v obchodě dlouhodobě vyvážit lidskost, udržitelnost a efektivitu.
Hlavním spíkrem konference je Viktor Mayer-Schönberger, profesor z Oxfordu, který se ve svém nejnovějším bestselleru „Framers“ zabývá tím, jak mohou lidé zlepšit své rozhodování v době algoritmů a připravit se tak lépe na budoucnost.
Dále vystoupí například Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu, s nímž budou diskutovat generální ředitelé Dariusz Tomasz Bator (Billa ČR), Dragos Constantinescu (Plzeňský Prazdroj) a Michiel Kernkamp (Nestlé CEE).
Z řad obchodníků se představí zástupci firem jako Lidl, Albert, skupina COOP, CZC, dm drogerie markt, Dr.Max, IKEA, Makro Cash & Carry ČR, Notino, Penny Market, Rohlík, Růžový slon, SIKO, Sportisimo, Tesco, Tescoma a další. Vystoupí také řada výrobců jako Emco, Kofola, Madeta, MP Krásno, LEGO Group, Vafo a další.
V rámci workshopu na úvod Retail Summitu ukáže šest odborníků agentury Czech promotion, jak dělat marketing, aby skutečně fungoval. Naváží tak svou loňskou přednášku, která patřila k nejlépe hodnoceným. U&Sluno představí své roboty v akci, odhalí nová paradigmata v logistice a řešení pro odolnější dodavatelské řetězce. Salesforce se zaměří na to, jak lépe poznat zákazníky ve světě bez cookies a jak transakce měnit v osobnější vztahy.
Opět se bude prolínat kamenný obchod a e-commerce, které společně tvoří ekosystém nového retailu. Kde se inspiruje Alza a jak vidí blízkou budoucnosti nejen e-commerce, poví místopředseda představenstva Petr Bena.
Jak zvýšit atraktivitu kamenného obchodu, ukáží odborníci z NIelsenIQ spolu se svými hosty. Do kterých nových technologií musí retail investovat, odpoví panel společnosti Wunderman Thompson. Zástupci společnosti Adastra spolu s klienty ukážou, jak získat stejná data o efektivitě promo kampaní jako mají online marketéři. Shopsys představí exkluzivně výzkum na téma zákaznické zkušenosti a co stojí v cestě k jejímu zlepšení.
Detailní program je k dispozici zde.
-mav-