McDonald’s komunikuje pálivou kuřecí nabídku

středa, 9. března 2022, 10:10 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

McDonald’s uvádí limitovanou edici pikantních kuřecích produktů. Podporuje je kampaní.

Jeden z klíčových vizuálů propagující pálivou limitovanou edici v McDonald's, zdroj: McDonald's

Jeden z klíčových vizuálů propagující pálivou limitovanou edici v McDonald's, zdroj: McDonald's

McDonald’s komunikuje kampaní limitovanou edici pálivých kuřecích produktů, tedy pikantní verzi burgeru McChicken, Chicken McWrap, Chicken Snack Wrap nebo McNuggets. Nabídka bude dostupná do poloviny dubna.

Pikantní edice je v prodeji ve všech restauracích v České republice a na Slovensku. Od klasické nabídky se liší také obaly. Mají nálepku se speciálním QR kódem, který zákazníky po jeho načtení odkáže na stránku, kde může každý z nich ohodnotit pikantnost jídel na speciální škále. Tu mohou zájemci najít také na oficiálních stránkách www.mcdonalds.cz.  

Nabídka bude podpořena marketingovou kampaní v rádiu, na internetu a sociálních sítích. Součástí bude i komunikace na pobočkách, na webových stránkách a v mobilní aplikaci

-stk-