Rohlik Group představuje nové označení „Yes Mania” pro své privátní značky, které prodává napříč zeměmi, kde působí. Chce tak vytvořit vlastní standard a označit sortiment více než 450 produktů nabízejících „vysokou kvalitu za přijatelnou cenu“.
„Dokonce i dnes si lidé stále neuvědomují, že za dobré jídlo mohou platit méně. A protože máme v centru naší pozornosti vždy zákazníka, vytvořili jsme právě pro ně označení Yes Mania. Pod ním mohou nakupovat produkty značek, které tento standard splňují. Kvalitní a přitom jedinečné značky za skvělé ceny nám umožňují zvýšit loajalitu zákazníků a být dalším důvodem, proč se stát naším zákazníkem a stále se vracet,“ vysvětluje Jakub Petřina, Group Marketing Officer Rohlik Group.
S označením Yes Mania bude Rohlik prodávat mléčné výrobky Miil, sladkovodní ryby a mořské plody Fjoru, zpracované maso Dacello, snacky, konvenience a pomazánky Pappudio či papírové hygienické prostředky Moddia.
Moddia klade důraz na udržitelnost a všechny její výrobky jsou certifikovány FSC, pocházejí tedy z odpovědně obhospodařovaných lesů či využívají tiskařské barvy bez minerálních olejů, některé produkty jsou vyrobené z eko-směsi, ze 100 % recyklovatelných materiálů nebo 100% TCF (zcela bez chlóru). Pod značkou Dacello prodává Rohlik balenou šunku, salámy, klobásy nebo slaninu. Značka Pappudio nabízí sušenky, dezerty, chlebíčky, nakrájené ovoce či pomazánky typu hummus a jiné.
-stk-