Seznam Brand Studio je studiem roku, cenu veze i CNC
Seznam Brand Studio, které se zaměřuje na nativní reklamu, získalo několik cen na mezinárodní soutěži Native Adevrtising Awards. Jedno ocenění patří také Czech News Center.
Tuzemské Seznam Brand Studio získalo v letošní soutěži Native Advertising Awards ocenění nejlepší větší studio nativní reklamy na světě (cena Nejlepší větší Studio roku). Porota práci tuzemského studia společnosti Seznam.cz ocenila i dvěma zlatými, dvěma stříbrnými a jednou bronzovou medailí.
V kategorii Nejlepší využití infografiky bodovalo i české Czech News Center, které získalo bronzovou medaili.
Ocenění českého Seznam Brand Studia v Native Advertising Awards
- Zlato: Seznam.cz – Nejlepší nízkonákladová kampaň (Děti a peníze, ČNB, Symbio)
- Zlato: Seznam.cz – Nejlepší uživatelská aktivace (Žízeň po pohybu, Rajec, WMC Grey)
- Stříbro: Seznam.cz – Nejefektivnější nativní kampaň (Jedeme na EURO, Hyundai)
- Stříbro: Seznam.cz – Nejlepší design (Cesta za svobodou, Heffron)
- Bronz: Seznam.cz – Nejlepší seriál na webové televizi (Kudy, Foodie?, CzechTourism)
Ocenění Czech News Center v Native Advertising Awards:
- Bronz: Czech News Center - Nejlepší užití infografiky (Nejmenší v rodině? Největší věda!, Hero Czech a Sunar)
S ostatními vítěznými pracemi v soutěži se můžete seznámit zde.
„Nativní reklama je stále pestřejší a nabízí více možností, jak nenásilně propojit české online publikum se značkami. Je o ni rostoucí zájem ze strany klientů. Investice do ní u nás meziročně stouply o 53 %,” říká Ondřej Sitta, vedoucí Seznam Brand Studia společnosti Seznam.cz. Velkou budoucnost má podle jeho slov zejména nativní videoreklama, která se zobrazuje mezi upoutávkami na články. Kombinuje v sobě nativní reklamu a sílu videa jako media typu. Data ukazují, že pokud spuštění nastane ze strany uživatele, tak míra zhlédnutí dosahuje nadprůměrných výsledků.
-mav-