Sportisimo, řetězec se sportovním vybavením, má novou jarní kampaň. K propagaci sezónní nabídky využívá leitmotivu venkovních rodinných aktivit a jejich typických (komických) nástrah, které můžou posloužit jako výmluvy, proč raději zůstat doma.
„Hlavní idea jarní kampaně navazuje na tu loňskou, má obdobnou myšlenku. Snažili jsme se říct – zahoďte za hlavu všechny výmluvy, proč to nejde, těch si jistě dokážeme najít snadno hned několik. Protože cílíme hlavně na rodiny s dětmi, napasovali jsme to právě na příběh mámy a syna řádících venku,” říká Martin Rippl, manažer marketingu Sportisima. „Kromě nového příběhu jsme ještě využili i dva loňské spoty, které jsme lehce upravili,” doplňuje.
Hlavní tváří kampaně tak zůstávají filmová, seriálová a divadelní herečka Sandra Černodrinská a český beatboxer, komik a moderátor Petr Nasty Cerha. Audiovizuální části kampaně propůjčil svůj hlas Oldřich Hajlich.
Na tvorbě jarní kampaně spolupracoval řetězec opět se zlínskou produkcí Bumerang Film. Tři třicetivteřinové spoty (nový a dva upravené z loňska) mohou diváci zhlédnout na vybraných českých a slovenských televizních stanicích, v kratší verzi potom i na YouTube. Tam se video dostane i k maďarským zákazníkům Sportisima. Zmíněný námět se pak objevuje také v českém rádiovém éteru, v komunikaci na sociálních sítí i v POS/POP komunikaci zmíněných zemí.
Poprvé se letos v jarní sezóně objevuje Sportisimo i na rumunských televizních obrazovkách. Pro tamní diváky zvolilo spoty, které podporují a blíže představují brand a vyzdvihují celkově širokou nabídku značkového sportovního zboží a vybavení pro sport i volný čas.
-zue-