VCCP Group celosvětově spustila svou gamingovou divizi pod značkou VCCP+. Jejím cílem je změnit způsob, kterým se marketéři dnes na gaming dívají a nabídnout jim řešení, která budou založená na datech a přinesou značkám dlouhodobou hodnotu.
„Marketingový mainstream se konečně probouzí a objevuje možnosti, které gaming nabízí. Marketéři začínají chápat, že se nebavíme o nějaké niche záležitosti, ale o světě, kde jejich publikum skutečně je, socializuje se, buduje či prohlubuje vztahy, baví se a formuje kulturní fenomény. S VCCP+ chceme klienty tímto přerodem provést a představit jim potenciál herního multiversa a taková řešení, která budou skutečně budovat hodnotu značek a plnit jejich businessové cíle," vysvětluje Julian Douglas, International CEO VCCP.
VCCP+ s centrálou v New Yorku spouští svou novou nabídku napříč všemi světovými pobočkami VCCP. Jako jednu z hlavních služeb ji bude poskytovat například klientům White Claw a O2.
-stk-