BB Centrum se mění na Brumlovku, má novou identitu

neděle, 3. dubna 2022, 08:15 Aktuality, Marketing MediaGuru

Pražské BB Centrum mění svůj název na Brumlovku, spolu s tím představuje i vizuální identitu.

Zdroj: Passerinvest Group

Zdroj: Passerinvest Group

Pražský areál BB Centrum, patřící společnosti Passerinvest Group, mění svou vizuální identitu i název, jenž se vrací k místopisnému označení lokality Brumlovka.  

Na Brumlovce se nyní nachází 12 kancelářských budov, tři rezidenční projekty, střední, základní a mateřská škola, společenské centrum a multifunkční budova Brumlovka s wellness a fitness klubem, začala vznikat před více než čtvrtstoletím. Součástí jsou i parky, dětská hřiště a sportoviště. 

„K rozhodnutí ke změně názvu nedošlo ze dne na den. Touto myšlenkou jsme se ve firmě zabývali několik let. Vnímali jsme zpětnou vazbu od místních obyvatel i lidí, kteří zde pracují, a to v rámci naší každodenní činnosti. Zhruba před rokem jsme uskutečnili větší průzkum mezi obyvateli Prahy, ve kterém název Brumlovka rezonoval mnohem výrazněji a přirozeně, přestože i název BB Centrum byl široké veřejnosti poměrně známý. Nicméně i v souvislosti se strategií naší firmy, která se o udržitelný rozvoj lokality Brumlovka dlouhodobě stará, změna názvu na Brumlovku byla nakonec jasnou volbou. Od jara tohoto roku tak bude změna loga i nové grafické identity patrná přímo v místě, navíc ji podpoříme komunikační kampaní jak online, tak v tisku či outdooru,“ vysvětluje Kristýna Samková, Head of Marketing and PR společnosti Passerinvest Group. 

 Nová grafická podoba značky kombinuje zelenkavou barvu značící čistotu, zeleň, pozitivní komunikaci, s tmavě modrou barvu podtrhující důvěru, bezpečí, lidskost, stabilitu a dlouhodobou udržitelnost. Má tak vyjadřovat misi značky a zároveň podpořit hodnoty této lokality. 

„Obecně došlo ke zjednodušení původního loga a všech firemních materiálů, které nyní firma používá. Nově zvolená tmavě modrá barva akcentuje hodnoty jako je férovost, lidskost, patriotismus, důvěra i odpovědnost, které naše firma zastává a dlouhodobě komunikuje,“ dodává Kristýna Samková.

Nové logo Brumlovky, zdroj: Passerinvest Group

Nové logo Brumlovky, zdroj: Passerinvest Group

Nová komunikační linie a grafická identita vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou BeefBrothers. „Cílem bylo vedle modernizace vizuální identity také zjednodušení systému značek, které společnost používá. Zároveň těsněji propojit Passerinvest a Brumlovku. Vizuální styl obou značek tak hodně pracuje s elementem tečky a grafickými prvky odvozenými od půdorysů budov na Brumlovce, ze kterých ale tvoříme tvary rostlin, ptáků nebo třeba srdce. Chtěli jsme obě značky polidštit a zároveň podpořit nový positioning značky Passerinvest, který se posouvá od standardního developera ke staviteli, který dlouhodobě pečuje o městský prostor. Také proto například logotyp Brumlovky vychází z rodiny fontů Jaroslav inspirovaných odkazem Jaroslava Sutnara, současníka například Josefa Gočára,“ doplňuje Ondřej Drábek z BeefBrothers.

-stk-