Eva Burešová, ambasadorka značky Gap pro Českou republiku, se stala hlavní tváří lokální kampaně zaměřené na produkty Gap for Good, které mají být vyrobeny s ohledem k planetě.
Dominantní část jarní kolekce tvoří khaki styly. Veškeré produkty jsou součástí programu Washwell™, který využívá o 20 % méně vody oproti běžným metodám. Kalhoty různých střihů od klasických, rovných či oversized jsou doplněny o produkty ze 100% organické bavlny.
„Téma udržitelnosti je pro nás jedním z klíčových pilířů globální strategie. Zároveň v Čechách a na Slovensku pozorujeme, že zákazníci se mnohem více zajímají, zda byly produkty vyrobeny zodpovědně. Oblečení, které je nejen moderní, ale i kvalitní, vyrobené s respektem k naší planetě, se tak na obou trzích těší stále větší oblibě,“ uvedl Marek Drvota, CEO značky Gap pro český a slovenský trh.
Gap spolupracuje s Evou Burešovou od samého začátku, kdy značka Gap vstoupila na český a slovenský trh. V současnosti vytvořila první společnou lokální kampaň.
Nová kampaň se objevuje v značkových prodejnách Gap (Praha - Palladium, Nový Smíchov, Westfield Chodov, Liberec - Forum, Ostrava - Nová Karolina, Bratislava - Eurovea), na e-shopu gapstore.cz nebo gapstore.sk a také prostřednictvím sociálních sítích na facebookových profilech.
-mav-