Síť Hitrádií, která spadá do mediálního domu Media Bohemia, zavedla v tomto týdnu nový soutěžní prvek s názvem Šampionát. Soutěž podle provozovatele koresponduje se strategií Hitrádií v oblasti hudební dramaturgie a zaměřuje se na netradiční zpracování hudebních hitů. Projekt poběží každý všední den v rámci Snídaně šampionů a pro promotion bude využívat, billboardovou kampaň v síti BigMedia, PR, online reklamu, propagaci na sociálních sítích i klasické printové formáty v médiích VLM, CNC nebo Burda.
„Náš Šampionát vychází z osvědčené praxe evropského AC formátu neboli Adult contemporary music formátu, který je jedním z nejefektivnějších, co do oslovení cílového publika posluchačů. Navíc podtrhuje naši hudební image, kdy se dlouhodobě jako síť rádií zaměřujeme na pestrý playlist s akcentem na hity,“ vysvětluje programový ředitel Hitrádií Michal Merenda.
Rádio počítá s tím, že v průběhu měsíce rozdá posluchačům více než 100 tisíc Kč. Každý všední den zazní ve Snídani šampionů popový hit, který je upravený do nové hudební podoby ve stylu rocku, reagge, hip-hopu, opery a podobně. Soutěžící, který song pozná, získá výhru od 5000 Kč. „Zmiňovaný formát přináší rádiu několik výhod. Aktivně osloví nejen soutěžící, ale i pasivní posluchače. Navíc jde o jednoduchý koncept, který nevyžaduje velké znalosti, proto vyhrát může každý. V neposlední řadě kromě hudební složky vytváří prostor i pro zábavný obsah a emoce posluchačů.“ dodává Merenda.
-mav-