Kaufland v nové kampani ukazuje výhody chytré domácnosti

středa, 20. dubna 2022, 06:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kaufland v nové komunikační kampani ukazuje výhody chytré domácnosti a rozvíjí svůj koncept Moje první volba, chtěl by tak oslovit i mladou generaci.

Zdroj: Kaufland

Zdroj: Kaufland

Obchodní řetězec Kaufland přichází s novým komunikačním konceptem chytré domácnosti, kterou reprezentuje šestičlenná rodina Chytrých. „Každý z nás má své potřeby, chutě, radosti a pohled na život. Všichni se ale můžeme spolehnout, že Kaufland má chytré řešení pro každého. Novou kampaní dále rozvíjíme myšlenku našeho dlouhodobého konceptu Moje první volba,“ uvádí Petra Kalužíková, marketingová ředitelka společnosti Kaufland. 

Nový komunikační koncept vytvořila reklamní agentura EFFE Praha, televizní spoty režíroval Tom Wilson a produkci zajistila společnost Heroes Prague. „Klient přišel s požadavkem na moderní a důvtipnou kampaň, která bude reflektovat potřeby zákazníků a zapůsobí i na mladé,“ uvádí Mario Poór, kreativní ředitel agentury EFFE Praha. Cílem bylo ukázat, že chytrou domácnost netvoří jen technologie, ale především její členové napříč generacemi.

Nový spot Kaufland - Chytrá domácnost

„Oproti běžným kampaním jsme natočili mnoho různých variací, které diváci budou vídat celý rok.“ říká Tom Wilson z Heroes Prague. Během deseti dnů vzniklo více než 400 záběrů, z nichž velká část se odehrává v dekoraci postavené na míru v ateliéru na Barrandově.

Kampaň využije všechny komunikační kanály. Poběží v televizi i v rádiu, objeví se v tisku, na venkovních plochách, v prodejnách Kauflandu a rovněž v digitálním prostředí. Na sociálních sítích budou se zákazníky komunikovat také sami členové chytré domácnosti, kteří průběžně budou sdílet momentky ze svého života.

Kaufland ve věrnostním programu míří na fanoušky hokeje

čtvrtek 7. dubna 2022

-zue-