Společnost Coca-Cola ČR/SR představuje nový nápoj Kinley Tonic Zero. Jedná se o novou variantu produktu Kinley Tonic Water ve variantě bez cukru. Nápoj byl na český trh uveden v průběhu března a vyznačuje se nulovým obsahem cukru.
„Uvedení Kinley Tonic Zero na trh je součástí snahy společnosti Coca-Cola nabízet zákazníkům alternativy bez cukru a dál rozšiřovat základnu Zero produktů. Snažíme se tak neustále rozšiřovat portfolio našich nápojů s nízkým či nulovým obsahem cukru a to vždy se skvělou chutí. Každý si pak může vybrat nápoj, který mu lépe vyhovuje,“ říká Jakub Will Loos, ředitel marketingu ve společnosti Coca-Cola ČR/SR.
Kampaň Kinley Tonic Zero byla spuštěna na začátku dubna. Její součástí je digitální podpora a komunikace značky v oblasti e-commerce. Coca-Cola ČR/SR zároveň pro nový tonik bez cukru připravila speciální stojany v místech prodeje a chystá i celostátní spotřebitelskou soutěž. Ta odstartuje ve druhém čtvrtletí letošního roku. V obchodech a restauracích zákazníci nový produkt rozeznají podle černého přebalu s červenými detaily, podobně jako tomu je v případě ikonické Coca-Cola Zero.
Start Kinley Tonic Zero podpoří také ambasadoři v čele s moderátorem Liborem Boučkem a zpěvačkou Emmou Drobnou. Kampaň na nový nápoj přichází krátce po první české televizní reklamě na toniky Kinley, jež přispěla k nárůstu prodejů na tuzemském trhu o 220 procent.
Zero varianta toniků značky Kinley je na trhu prozatím dostupná ve variantě produktu Tonic Water, ale není vyloučeno, že v budoucnu přibudou také Zero varianty ochucených toniků. Zákazníci si nový nápoj mohou zakoupit především v 1,5litrové PET lahvi, dostupná je také varianta ve skleněném obalu. Později by se měla nabídka obalů rozšířit také o plechovky.
-zue-