Nutella uvádí limitovanou edici a vědomostní kvíz

pátek, 29. dubna 2022, 06:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nová limitovaná edice značky Nutella pracuje s 15 motiv vybraných míst České republiky a Slovenska.

Limitovaná edice značky Nutella, zdroj: Nutella / Ferrero

Limitovaná edice značky Nutella, zdroj: Nutella / Ferrero

Lískooříšková pomazánka Nutella uvádí na trh limitovanou edici, na které je vyobrazeno 15 vybraných míst České republiky a Slovenska. Na etiketách je například hrad Okoř, propast Macocha, Nitra nebo Dunajec. Spolu s tím startuje i vědomostní kvíz o ceny. 

Zájemci si mohou v kvízu otestovat své znalosti Česka a Slovenska. Stačí si zakoupit jakoukoliv sklenici Nutella, nahrát účtenku za nákup na web www.nutella.com a zaregistrovat svůj email. V online kvízu lze vybrat jedno z deseti témat, soutěžní otázky je možné vyzkoušet si i nanečisto v demoverzi, která je dostupná všem i bez zadání účtenky. Mezi cenami figurují vouchery na outdoorové vybavení nebo nové limitované edice pomazánky Nutella v 900g balení. Soutěž potrvá až do 31. července 2022.

Kampaň bude podpořena v televizi, na sociálních sítích a v místě prodeje, kde budou využity POS materiály, ochutnávky a letákové aktivity.

-stk-