Objem televizních GRP se meziročně téměř nezměnil

pondělí, 25. dubna 2022, 16:20 Reklama, TV MediaGuru

Za období prvního čtvrtletí letošního roku se objem televizních reklamních GRP ve srovnání se stejným loňským obdobím téměř nezměnil.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Celkový objem doručených reklamních televizních GRP v období prvního letošního čtvrtletí zůstal na téměř stejné úrovni jako ve srovnatelném loňském období. Podle dat z monitoringu Nielsen Admosphere byl v prvním letošním čtvrtletí nižší o 0,5 %. Výsledek se vztahuje na televizní spoty i na sponzoring. 

Televizní trh tak v prvním čtvrtletí nezaznamenal výraznější výkyvy. Jak už jsme informovali, objem monitorovaných reklamních investic do TV reklamy se pak meziročně zvýšil o 9 %.

Nejvyšší podíly na počtu doručených GRP nadále zaujímají Media Club (skupiny Prima, Óčko, Barrandov a dalších několik tematických stanic) a Nova Group (stanice skupiny Nova). Meziročně si nejvíce polepšilo zastupitelství Atmedia

Podíl obchodních sítí na doručených GRP, 1Q/2022

Zdroj: Nielsen Admosphere, ATO-Nielsen Admosphere, TV spoty a sponzoring, spočítáno pro nákupní CS uvedených subjektů

-mav-