Prima spouští kampaň #Nepřetáčej k omezení přetáčení reklamy

středa, 27. dubna 2022, 17:45 Aktuality, TV, Reklama MediaGuru

Prima ukázala podobu kampaně, kterou od neděle 2. května spustí v televizi k omezení přetáčení reklamy ve zpětném zhlédnutí.

Z kampaně  #Nepřetáčej, zdroj: FTV Prima

Z kampaně #Nepřetáčej, zdroj: FTV Prima

Skupina Prima spouští od května komunikační kampaň #Nepřetáčej, která divákům vysvětluje, že příjmy z reklam jsou pro Primu jako komerční televizi zásadní. Kampaň navazuje na plošné zavedení omezení přetáčení reklamy, které bude od 1. června 2022 platit na všech kanálech Primy v rámci odloženého (zpětného) sledování pořadů u diváků, kteří sledují televizi přes internet (IPTV).

Kampaň #Nepřetáčej představuje tři pořady skupiny Prima, jak by vypadaly v levných kulisách a provedení. Za jejím konceptem stojí agentura Jinej Gang v čele s Ondřejem Hüblem. Realizace se ujala produkční společnost Ad kolektiv pod taktovkou režiséra Daniela Růžičky.

První ze spotů představuje hlavní postavu seriálu ZOO Evu Burešovou, kterak pronáší svou repliku k figuríně s parukou a režíruje je „kulisák“, který herečku v závěru vyzývá k alternaci postavy gorily.

Druhý spot přibližuje prostředí natáčení show Honzy Dědka s ústřední postavou starého muže, „dědka“, který má pořad moderovat, ale má problém s pamětí. V závěrečné scéně se v publiku objevuje skutečný moderátor Honza Dědek.

Poslední spot přibližuje zábavný pořad Máme rádi Česko s Liborem Boučkem a pseudopostavami kapitánů – Vojtou Kotkem a Jakubem Prachařem, kteří jsou opět ztvárněni náhodnými neherci. I zde jsou hlavní postavy vystavovány lidovému pojetí a úskalí laciných kulis.

Stejně jako v předchozích variantách spotů uslyší diváci na závěr apel protagonisty – v tomto případě Libora Boučka, aby lidé sledovali reklamy, protože díky tomu může skupina Prima zachovat stávající kvalitu pořadů.

Zdroj: FTV Prima

Zdroj: FTV Prima

Zdroj: FTV Prima

„Vytvořit koncept této kampaně bylo pro nás velkou výzvou, přetáčení reklam je velmi specifické téma, které zároveň komunikujeme i k divákům, kteří nesledují televizi připojenou přes internet, a neznají tak možnost přetáčení reklam,“ uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima.

Kampaň #Nepřetáčej poběží od 2. května napříč všemi mediatypy skupiny Prima, včetně rádií, objeví se i na inzerátech v denících, v televizních magazínech a v onlinu. Prima zároveň uvedla, že jedná s operátory o možnosti využít spoty do informačních kanálů operátorů. Gradace kampaně je směřována k 1. červnu, její utlumování je plánováno na 2. a 3. týden v červnu. Do kampaně investuje v ceníkových cenách 20 mil. Kč.

„Naším cílem je veřejnosti vysvětlit, že jejich zhlédnutí reklamy je pro nás důležité. V posledních letech se počet domácností, které využívají IPTV, téměř ztrojnásobil, uživatelé si oblíbili zpětné přehrávání pořadů a spolu s tím se i naučili přetáčet reklamy. Podle realizovaných průzkumů dokonce až dvě třetiny lidí během sledování pořadů přetáčí reklamu. Kvůli tomu ročně přicházíme až o 300 milionů korun, které bychom mohli zpětně investovat do výroby dalšího programu,“ uvedl Lukáš Kubát, ředitel pro strategii skupiny Prima,

-mav-