Řetězec Asko po 31 letech upouští od tištěných letáků

úterý, 26. dubna 2022, 14:30 Aktuality, Marketing MediaGuru

Asko – Nábytek ruší kvůli udržitelnosti papírové letáky. Akční nabídka bude pouze online.

Zdroj: Asko – Nábytek

Zdroj: Asko – Nábytek

Prodejce nábytku Asko – Nábytek se rozhodl po 31 letech ukončit tisk a distribuci letáků s akční nabídkou. Od začátku svého působení na českém trhu je vydával každých 14 dní, od loňska jednou měsíčně. Nyní bude akční nabídka zveřejněna pouze na internetu. 

„Naše společnost chce jít cestou udržitelnosti a podpory životního prostředí, od června proto zákazníci najdou kompletní akční nabídku pouze online,“ vysvětluje klíčové rozhodnutí Andrea Štěpánová, marketingová ředitelka společnosti Asko – Nábytek, s tím, že platnost digitálních letáků bude 14 dní.  

Akční letáky s distribucí v místech prodejen společnost byly vedle televize a outdooru jedním ze stěžejních bodů dosavadní marketingové strategie. Už loni prošly letáky vedle snížení frekvence také redesignem. „V loňském roce jsme se zaměřili na to, aby letáky byly vedle široké nabídky akčních produktů také inspirativní. Kromě tisku jsme pak přidali i online letáky, kde naši zákazníci mohli najít akční položky napříč celým sortimentem nábytku a doplňků,“ popisuje Andrea Štěpánová. 

Na webu budou k dispozici letáky s plánovanými produkty a jednou měsíčně ještě nabídka na bytové doplňky. „Co však zůstává v tištěné podobě, je náš magazín Inspirace, se kterým jsme přišli v loňském roce u příležitosti 30. výročí. Časopis vychází jednou za čtvrt roku a je zaměřený lifestylovým směrem,“ dodává Štěpánová. 

-stk-