Voyo si k růstu pomáhá kampaní, zařazuje minisérii Iveta

pondělí, 11. dubna 2022, 07:15 TV, Reklama MediaGuru

Skupina Nova rozšiřuje nabídku své videoplatformy Voyo, od května uvede minisérii Iveta. V uplynulém měsíci si k růstu počtu předplatitelů pomáhala intenzivní kampaní.

Z kampaně na Voyo, zdroj: TV Nova

Z kampaně na Voyo, zdroj: TV Nova

První díl třídílné minisérie Iveta bude na platformě Voyo k dispozici od 6. května. Dva následující pátky bude na Voyo uveřejněn další díl.

Třídílná minisérie Iveta sleduje příběh počátku kariéry zpěvačky Ivety Bartošové a jejího vztahu s hudebníkem Petrem Sepéšim v osmdesátých letech 20. století. Zpěvačku v minisérii ztvárnila Anna Fialová, jejího partnera Vojtěch Vodochodský. V dalších rolích se objeví Eliška Křenková, Miroslav Hanuš, Alena Mihulová, Igor Chmela, Robert Mikluš a další.

Minisérie vznikla pod značkou Voyo Originál. Ivetu pro Voyo produkuje Matěj Chlupáček a Maja Hamplová z Barletta Productions. Kreativními producenty za Voyo jsou Michal Reitler a Matěj Podzimek.

Iveta, zdroj: TV Nova

Iveta, zdroj: TV Nova

Voyo je jednou z klíčových priorit skupiny Nova a páteřním projektem digitální transformace skupiny CME.  Vedle Ordinace v růžové zahradě 2, která se z televizních obrazovek v loňském roce přesunula na Voyo, byla prvním Voyo Originál projektem minisérie Případ Roubal v režii Terezy Kopáčové. Třídílný projekt získal dvě nominace na Českého lva v kategorii minisérie a pro herce ve vedlejší roli. Poté byla v lednu uvedena minisérie Guru v režii Bisera A. Arichteva a v březnu komediální seriál podle scénáře Michala Suchánka Národní házená. V květnu přijde zmiňovaná minisérie Iveta a ještě před létem i minisérie Jitřní záře v režii Dana Wlodarczyka.

Nova na konci února spustila intenzivní měsíční kampaň na podporu značky Voyo, jejíž součástí bylo také představení nabídky lokálního obsahu a nabídky českých filmů. „I díky kampani se každý den počet předplatitelů rozrůstá a již nyní se Voyo zařadilo mezi nejvýznamnější hráče na českém trhu," uvedla v oficiálním oznámení TV Nova.

Spolu se startem kampaně bylo záměrem i omladit vizuální identitu. Facelift printů i animačních komponentů vznikal v interním oddělení grafiky TV Nova s pomocí grafických designerů ze studia Permanent Office.

Pro kampaň byl zvolen komunikační mix v podobě rádiových spotů či printové inzerce, TV spotu na stanicích skupiny Nova, internetová reklama (bannery, streaming), podpora na sociálních sítích a outdoorová kampaň v Praze i v regionech.

Z kampaně Voyo, zdroj: TV Nova

Z kampaně Voyo, zdroj: TV Nova

„České tváře, český obsah, čeští tvůrci, české příběhy i témata. Toto všechno tvoří jádro, které doplňují akviziční zahraniční pořady a dětský obsah ovšem s českým dabingem,“ říká Daniel Grunt, Chief Digital Officer CME. „Voyo chce sebevědomě stát na českém trhu vedle těch největších světových hráčů jako nejsilnější lokální služba, která svým uživatelům nabízí jednoznačně nejširší nabídku českých filmů a seriálů,“ dodal.

Mimo nabídky filmových a seriálových titulů mají předplatitelé na Voyo k dispozici také živá vysílání kanálů TV Nova, včetně dvou sportovních stanic – Nova Sport 1 a Nova Sport 2, a TV Markíza. V nabídce je přes 700 českých filmů, dále pak přes 2 000 titulů a přes 17 tisíc hodin zábavy. Pod značkou Voyo Originál vzniká prémiový obsah, který má v průběhu let rychle narůstat.

 -mav-