Vítězem kategorie PR v soutěži Young Lions se stala dvojice ve složení Martina Kalusová (Ogilvy) a Tereza Kovandová (VMLY&R). Za úkol měly vytvořit kampaň na podporu organizace Ergo Aktiv, což je rehabilitační centrum pro převážně mladší lidi se získaným poškozením mozku. V PR kategorii celkem soutěžilo 11 týmů.
Na druhém místě se umístily hned dva týmy: Ondřej Šveda a Jana Pfeiferová z Publicis Groupe a Karolína Kostkováa Andrea Všetečková z Ogilvy.
Porota ale naopak nevybrala žádný z týmů na třetí pozici. Udělila však speciální ocenění. A to týmu ve složení: Lucie Veselá a Anna Zmátlová z Plzeňského Prazdroje. Jejich práce je k vidění zde.
Porota pracovala ve složení:
- Charlie Coney, Creative & Strategy Officer UK a EMEA, Ogilvy (prezident poroty)
- Zuzana Holá, Head of Communication & Sustainability Vodafone Czech
- Pavel Jína, Spokesperson and PR manager, Škoda Auto Czech
- Martina Kemrová, Freelance Communication Expert
- Dita Stejskalová, Managing Director, Ogilvy PR & Influence
-mav-