Obchodní řetězec Albert spouští 11. května novou sběratelskou kampaň, v níž se zaměřuje na chataře a chalupáře. Za nasbírané body jim se slevou nabídne produkty značky Thun, Eta a Fiskars, které se hodí do kuchyně nebo na zahradu.
„V posledních letech vzrostla i kvůli covidovým opatřením obliba chat a chalup, proto jsme si pro zákazníky připravili jedinečné produkty nejen pro víkendovou pohodu,“ vysvětluje Jaroslav Anelt z oddělení marketingu obchodů Albert.
Zákazníci si mohou za nasbírané body se slevou ve výši až 48 % pořídit nádobí značky Thun, jako je salátová a kompotová mísa či hluboké a mělké talíře. Pod značkou Eta je v nabídce například sušička na ovoce, pečenka na moučníky nebo přenosné rádio.
„V kampani jsme mysleli i na zahrádkáře, kteří nedají dopustit na své záhonky a ovocné stromy. Proto jsme zařadili do nabídky také několik produktů značky Fiskars, které skvěle poslouží pro úpravy a zastřihávání menších keřů či stromků,“ dodává Jaroslav Anelt. Možné je si zakoupit například zahradní nůžky, škrabku či univerzální nůž, a to se slevou až 45 %.
Bod získají zákazníci za každých 200 korun vynaložených na nákup zboží v obchodech Albert. Body navíc lze získat i za partnerské produkty, které jsou označeny vždy v aktuálním letáku. V této kampani sbírají zákazníci pouze osm bodů. Místo původních dvou dává Albert jako dárek body tři v případě klasické papírové kartičky. Při využití aplikace Můj Albert získají místo tří bodů dokonce čtyři.
Věrnostní kampaň bude probíhat v obchodech Albert do 2. srpna 2022, nebo do vyčerpání zásob.
-stk