Aquaparky komunikují novinky, zdůrazňují pohodu a zábavu
Aquaparky se chystají na letní sezónu, plánují řadu akcí a také novinky v komunikaci.
Díky rozvolněným opatřením po covidové pandemii se aquaparky po dvou letech dočkají normální sezony. Dva největší aquaparky v České republice, Aquapalace Praha i Aqualand Moravia, chystají na tuto sezonu několik novinek a akcí, které mají přilákat návštěvníky. Součástí plánovaných aktivit jsou také letní koncerty.
Hlavním tématem letošní sezony v Aquapalace Praha je Mexiko. Aquapalace chystá celou řadu tematických akcí a celou sezonu zahájí 7. června tiskovou konferencí za účasti velvyslankyně Spojených států mexických. „Důvodem, proč jsme rozhodli pro Mexiko, je jeho živá a barevná kultura, která vnese našemu létu tu pravou dynamiku. Mimo jiné si letos také připomínáme 100 let od navázání diplomatických styků mezi Mexikem a bývalým Československem,“ vysvětluje Vladana Horáková, generální manažerka Aquapalace Praha.
Aqualand Moravia láká na novinky ve světě nafukovacích atrakcí, nový photopoint, který bude k dispozici na větším počtu atrakcí než dosud, a také na službu Mr. Slider pro ty, kteří nemají partnera na tobogány. V letošním roce plánuje také pokračovat v komunikaci nové přístavby letního areálu, zvláště dětského vodního hradu, klidné řeky a vodní horské dráhy High Five.
Aquaparky využívají marketingový mix komunikace
„Samozřejmě je pro nás klíčový on-line prostor, ale není zdaleka našim jediným nosičem. Cílíme přitom jak na český trh, tak i zahraničí, speciálně Slovensko a Rakousko,“ objasňuje komunikaci Tomáš Svoboda, šéf marketingu Aqualand Moravia. Kromě silných sociálních sítí využívají aquaparky pro svoji komunikaci s návštěvníky také televizní reklamu, rádio spoty nebo outdoorové nosiče.
Aquaparky mají pro komunikaci na výběr z nejrůznějších možností a většinou vybírají na konkrétní kampaně speciální typ sdělení. Kromě tradičních CLV, velkoplošných formátů či street proma na vybraných místech s obchodními partnery plánuje Aquapalace Praha pro ozvláštnění přenosu sdělení novinky s využitím nejnovějších technologií. „Jednou z novinek pro letošní rok budou speciální AR filtry, které mají potenciál výrazně pozvednout kampaň tím, že zvýší engagement a posílí emoční pouto cílové skupiny se značkou,“ vysvětluje Vladana Horáková.
Aquaparky zároveň chtějí, aby se jejich komunikace nesla v duchu pohody a zábavy a naladila tak návštěvníky k pozitivnímu přístupu. „Našim posláním je přinášet lidem zábavu a odpočinek, a proto se naše komunikace ponese v tomto duchu. Chceme, aby si lidé užili letní prázdninový čas plný zábavy, adrenalinu a samozřejmě i odpočinku,“ doplňuje Vladana Horáková. Pro toto odvětví je důležitá také kreativita a oslovení publika. Tomáš Svoboda vysvětluje postoj Aqualandu Moravia: „Prodáváme zábavu, takže nemůže být úzkoprsá. Snažíme se lidem dát najevo, že to, co jim chceme předat, je zábava a odpočinek. A proto je v kampaních vždy prostor na zajímavou kreativu.“
-tšl-