Na pozici Head of Brand společnosti Footshop nastoupil Radim Stezka. Na starosti bude mít marketingovou a obchodní strategii značky napříč všemi trhy, kde působí. Jeho hlavním úkolem bude posílit pozici značky, rozvíjet talenty ve firmě a upevnit vztahy s dodavateli díky kvalitním brandovým kampaním a projektům.
„Z dlouhodobého hlediska musí být Footshop leaderem regionálního trhu s výrazným přesahem a snahou být jedním z nejlepších streetwear a sneakers obchodů v celé Evropě. Je třeba upravit dlouhodobou strategii, která nám zaručí konkurenceschopnost před velkými mezinárodními hráči. Ve své pozici bych rád využil všech zkušeností z předchozích zaměstnání a mohl se tak na náš byznys podívat z vícero úhlů pohledu. Brand totiž nemůže být zcela oddělenou jednotkou, ale musí být v úzkém kontaktu s performance týmem, buying oddělením a dalšími departementy Footshopu tak, aby byl skrze celou firmu nastavený cíl, za kterým všichni půjdou společnou cestou,” říká o své nové pozici Stezka.
Radim Stezka do Footshopu přišel na jaře 2022. Předchozí zkušenosti v oblasti marketingu nasbíral zejména díky třináctiletému působení ve značce Queens, kde několik let zastával pozici Marketing & Brand Director. Později se staral například o business development českých značek Vasky a Bagind pod hlavičkou marketingové agentury Inhubo.
Pozice Head of Brand nebyla ve Footshopu několik měsíců obsazená, o agendu se dočasně starala nynější CMO Adriana Jurdová, v minulosti ji zastával Martin Paukrt, který od loňska řídí marketing Driveta.
-stk-