Hlavní cenu v letošní soutěži Marketér roku 2021 získala Simona Lišková, marketingová ředitelka, Vodafone Czech Republic. Pořadatel soutěže, Česká marketingová společnost, ji udělila za „široce cílenou kampaň s prokazatelnými ekonomickými výsledky". Ceny byly předány v pražském klubu Lávka ve čtvrtek vpodvečer. Kromě hlavních cen udělila porota i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.
Přehled oceněných uvádíme níže.
Hlavní cena Velký modrý delfín
- Simona Lišková, marketingová ředitelka, Vodafone Czech Republic, a.s.
za úspěšnou široce cílenou kampaň s prokazatelnými ekonomickými výsledky
Zlatý delfín
- PhDr. Stanislav Gálik – CEO & Předseda představenstva,
Ing. Ondřej Přikryl – Chief Marketing Officer, Driverama Holdings, a.s.
za úspěšně zpracovaný byznysový model vycházející z digitalizace a přinášející mezinárodní přesah
Zelený delfín
- Ing. Radim Dittrich, jednatel, vedoucí kreativního týmu, idea maker, režisér , Action Please, s.r.o. za inovativní kampaň V hlavní roli strojař pro posílení zájmu o Vysokou školu báňskou - Technickou univerzitu Ostrava
Růžový delfín
- Ing. Lucie Mádlová, Ph.D., zakladatelka a výkonná ředitelka, Asociace společenské odpovědnosti za komplexní vytvoření a realizaci společensky prospěšného e-shopu s udržitelnými produkty a dárky Nakup na Dobro
Ceny prezidia ČMS - Duhoví delfíni
- Aleš Kaspar, ředitel, Gravitační vinařství VILAVIN KASPA, s.r.o.
za úspěšnou marketingovou podporu inovativního projektu v oblasti vinařství - Adam Klofáč, MORIS design, s.r.o., spolumajitel
za unikátní koncept prodejny v segmentu chovatelských potřeb - Ing. Jan Kodada, Ph.D., ředitel obchodu a marketingu, Gebrüder Weiss, s.r.o.
za kvalitní projekt CSR sponzoringu 100 kroků zpátky do života - Taťána Kuchařová, předsedkyně správní rady, ambasador, Nadace Krása pomoci za kvalitní nadační projekt s mezinárodním přesahem
- Mgr. Imrich Masliš – brand manažer, Ing. Michal Horna – PR manažer
GlobeTech Innovation s.r.o
za úspěšný technologický transfer v oblasti kosmetiky s rychlou návratností a výraznými nárůsty prodejů - Radek Sajvera, předseda představenstva, RAPETO, a.s.
za efektivní využití TV sponzoringu pro podporu prodeje produktu Pangamin - PhDr. Michal Šesták – obchodní a marketingový ředitel, Ing. Štěpán Ryska – majitel, investor, M.G.C. Trade, s.r.o.
za úspěšnou marketingovou komunikaci při uvedení nového výrobku na trh vytvořením vhodného příběhu s přesahem do CSR - Ing. Miroslav Šmíra, vedoucí partner, Rob4Job, s.r.o.
za podporu start-upového projektu vhodnou volbou marketingového mixu včetně využití výstav a veletrhů, prezentace v TV a na sociálních sítích - Ing. Martina Weberová, MALFINI, a.s.
za profesionální využití výzkumu trhu při tvorbě marketingové sttrategie launche nové exkluzivní kolekce pracovních oděvů
Malí modří delfíni
- Ing. Michal Jakl, STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o.
za úspěšný re-launch značky Key Rum na českém a slovenském trhu - Mgr. Leona Kotlasová, marketing manager, WE|DO CZ, s.r.o.
za příkladné využití komunikační kampaně na posílení zpětné vazby od zákazníků ke zkvalitnění poskytovaných služeb - Ing. Katarína Machytková, Group Marketing Manager, HOSPODSKA Špork, s.r.o.
za realizaci originální marketingové strategie restaurace Červený Jelen s důrazem na maximalizaci zákaznického zážitku - Pavel Pokorný, manažer marketingu, NOVASERVIS, s.r.o.
za komplexní marketingovou kampaň vhodně využívající sportovní celebritu - Mgr. Markéta Vinkelhoferová, předsedkyně představenstva, koordinátorka komunikace a marketingu, Fair & Bio družstvo
za vhodné využití on-line marketingu založeném na kvalitní analýze dat
Čestná uznání za úspěšnou nominaci
- PaedDr. Petr Paksi, DBA, jednatel, JAP FUTURE, s.r.o.
za efektivní marketingovou podporu inovativního obkladového systému Efekta - Ing. Lenka Szotkowska, marketingový specialista, CZ Workshop, s.r.o.
za úspěšné využití webových stránek pro podporu projektu Lucián - Ing. Jan Vokurka, jednatel, Kitl, s.r.o.
za originální prezentaci českého výrobku, výrazně posilující povědomí o značce - Jan Zykmund, generální ředitel, Originální brambůrky, s.r.o.
za podporu úspěšného podnikatelského záměru prostřednictvím rozsáhlého souboru CSR aktivit
-mav-