MetroZoom rozšiřuje síť digitálních CLV na 70, přidává Max Plus

pondělí, 16. května 2022, 11:55 Aktuality, Outdoor MediaGuru

Sedmdesát digitálních CLV v pražském metru nabízí od 16. května 2022 společnost MetroZoom. Kromě toho přichází s novou sítí Max Plus.

Zdroj: Metrozoom

Zdroj: Metrozoom

Sedmdesát digitálních CLV v pražském metru nabízí od 16. května 2022 společnost MetroZoom. Kromě toho přichází s novou sítí Max Plus.

„O digitální CLV v metru je mezi klienty obrovský zájem od samého začátku. Abychom mohli reagovat na stále se zvyšující poptávku ze strany našich klientů, kontinuálně jsme navyšovali počet digitálních ploch a stanic, kde jsou k dispozici. V září roku 2020 jsme spouštěli prvních 32 těchto ploch ve 21 stanicích, nyní již 70 kusy pokrýváme 41 stanic metra,“ uvedl Michal Tichý, obchodní ředitel MetroZoom.

Digitální CLV jsou k dispozici buď jednotlivě, nebo je možné využít některou ze čtyř sítí, podle potřeb klienta a cílů kampaně. K již zavedeným sítím Centrum, Shopping a Max, přibyla čtvrtá a největší – Max Plus.

„Nová síť Max Plus nabídne na 50 digitálních CLV ve 41 stanicích metra téměř milion spotů za 15 dní. Klientům tak poskytne maximální pokrytí a zásah, a to za nejvýhodnějších finančních podmínek,“ dodává k novince Michal Tichý.

Technologie digitálních CLV v metru klientům nabízí i nové možnosti pro prezentaci jejich produktů a značek, a s tím spojené nové možnosti při plánování a nasazování jejich kampaní. „Naší vizí je z digitálních CLV vytvářet chytré digitální online bannery ve venkovním prostředí, a poskytnout tak klientům téměř neomezené spektrum jejich kreativního využití a cílení,“ doplňuje Michal Tichý.

Klienti MetroZoom tak mohou využít real-time nasazování spotů a přenos informací, dynamické a automatické nasazování spotů podle aktuálního počasí nebo i synchronizaci s vlastním webem a promítání produktů z e-shopu do připraveného vizuálu na digitálním CLV, včetně real-time úpravy jejich ceny a dalších informací.

-mav-