Pilsner Urquell v nové reklamě vybízí k hledání hrdosti

pondělí, 2. května 2022, 15:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pilsner Urquell spustil brandovou kampaň, v které představuje nové pojetí hrdosti ve vztahu k sobě samým i druhým lidem.

Z nového spotu Plzeňského Prazdroje, zdroj: Pislner Urquell

Z nového spotu Plzeňského Prazdroje, zdroj: Pislner Urquell

Pilsner Urquell spustil brandovou kampaň, v které představuje nové pojetí hrdosti ve vztahu k sobě samým i druhým lidem. Kampaň odstartovala na Velikonoční pondělí nasazením TV spotu, postupně ji doplňují digitální média, PR a komunikace v místě prodeje. K vidění bude do konce června a pak opět po prázdninách. O koncept a realizaci kampaně se postarala agentura VMLY&R.

Původní koncept „Hrdý originál“ fungoval na paralelách značky Pilsner Urquell s osobnostmi, které šly vlastní cestou a díky tomu dosáhly (světového) úspěchu. Hrdost byla spojena s výjimečnými úspěchy slavných osobností. „Cílem nové komunikační platformy Každý má svůj důvod k hrdosti je budovat či probouzet v lidech hrdost jako takovou. Člověk přece nemusí být slavný, udělat úžasnou kariéru nebo vyhrát olympiádu, aby mohl být na něco hrdý. Může být hrdý na syna, který se v určitý okamžik zachoval správně, na otce, který si nikdy nezadal s bývalým režimem, nebo na bratra, který sám vychovává tři děti. Chceme dosáhnout toho, aby se lidé zamysleli nad tím, jaký je jejich důvod k hrdosti. A věříme, že každý minimálně jeden najde,“ říká Miloš Kočí, kreativní ředitel VMLY&R.

Spot na příběhu otce a syna z prostředí závodů ukazuje, že i prohra může znamenat výhru a být důvodem k hrdosti. Hrdinové spotu se objevují i na klíčovém vizuálu – jsou zachyceni v emotivním momentu, kdy jsou těsně po závodě společně na pivu. 

Zdroj: Pilsner Urquell

„Také značka Pilsner Urquell má mnoho důvodů k hrdosti. Třeba to, že jsme světu dali první zlatý ležák, přišli jako první s pivními tanky, že jsme nikdy nezměnili recepturu, nebo fakt, že nevaříme jen pivo, ale pomáháme kultivovat českou pivní kulturu. Jsou to ale i naši zaměstnanci a zákazníci. Zkrátka všichni lidé, kteří značku společně tvoří a pomáhají jí růst,“ říká Roman Trzaskalik, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje pro ČR a Slovensko.

Platforma „Každý má svůj důvod k hrdosti“ má fungovat dlouhodobě a zapadají do ní i další aktivity značky, např. partnerství s Českým olympijským výborem nebo Mezinárodním filmovým festivalem v Karlových Varech.

Spot vznikl v režii Alice Nellis a natáčel se v březnu v obci Úštěk a v Praze. Postupně ho doplní digitální média a komunikace v místě prodeje. V rámci kampaně se realizoval i velký průzkum na téma hrdosti Čechů a Slováků. S daty a insighty z něj bude pracovat primárně PR komunikace, využijí se ale i v dalších exekucích.

Vizitka kampaně:

  • Kreativa, ATL a BTL: VMLY&R
  • Digitální média: Starcom
  • PR: Bison & Rose
  • Produkce: Boogie Films
  • Režie spotu: Alice Nellis
  • Strategie: Tomáš Mrkvička
  • Kreativní koncept: Miloš Kočí, Tomáš Novotný
  • Copywriter: Ondřej Potůček, Jaroslav Kratochvíla
  • Art: Tomáš Bajer, Denis Dudek
  • Account Director: František Mareš, Jakub Hereš

-mav-