Rohlík uvádí novou privátní značku steaků Sutcha

pondělí, 30. května 2022, 07:25 Aktuality, Retail, Marketing MediaGuru

Rohlík představuje další privátní značku. Pod názvem Sutcha bude nabízet vyzrálé hovězí steaky.

Pod značkou Sutcha bude Rohlík nabízet vyzrálé hovězí steaky, zdroj: Rohlík.

Pod značkou Sutcha bude Rohlík nabízet vyzrálé hovězí steaky, zdroj: Rohlík.

Rohlík přidává do své nabídky další privátní značku – pod názvem Sutcha přinese široký výběr hovězího z celého světa, u kterého online supermarket bude ručit za nejvyšší možnou kvalitu, etické zacházení se zvířaty a férové podmínky pro farmáře.

Sutcha nabídne hovězí steaky původem z Argentiny, Austrálie, Brazílie, Kanady a USA, a to z plemen Angus, Hereford a Wagyu. Prodávány budou ve vakuu, v nabídce budou i méně obvyklé řezy jako například loupaná plec (flat iron), váleček (eye round), kulatá plec (chuck tender) nebo pupek (flank). 

Sutcha se tak zařadí mezi privátní značky Rohlíku, jako jsou mléčné výrobky Miil, uzeniny Dacello, káva Ubomi, lahůdky Pappudio nebo papírová hygiena Moddia. 

Rohlik zastřešuje vybrané privátky označením „Yes Mania“

pondělí 14. března 2022

-stk-