Na český trh vstupuje nový kavárenský řetězec Caffé Pascucci, který v roli master franšízanta přivádí skupina Coloseum. První kavárna byla otevřena v dubnu v Dušní ulici v Praze, do pěti let by mělo přibýt až 50 vlastních nebo franšízových kaváren a bister po celé republice.
„Italská káva je synonymum kvality a my jsme rádi, že můžeme Čechům zprostředkovat skvělý zážitek z kvalitní kávy v novém konceptu Caffé Pascucci. Jde o zavedenou značku s více než stoletou historií výroby kávy, která svůj koncept staví nejen na kvalitě, ale i originálním designu kaváren. Věříme také v atraktivní koncept franšízové spolupráce, který je v rámci českého kavárenského trhu unikátní,“ říká Jan Mužátko, majitel skupiny Coloseum, jež uzavřela se společností Pascucci desetiletou smlouvu.
Podle Mužátka se koncept Caffé Pascucci hodí nejen pro samostatné kamenné provozovny, ale i jako kiosek či bistro v obchodních centrech, na nádraží či letišti.
Značka Caffé Pascucci staví zejména na kávě z produkce stejnojmenné italské rodinné firmy. Většina produktů je na bázi bio, má ochranou známku Fair Trade a drží několik mezinárodních ocenění. Kromě základní nabídky postavené na tradičním italském espressu nabízí kavárny i moka kávu, filtrovanou kávu, french press, chemex, ledovou kávu a další kávové speciality s originálními příchutěmi. Ke kávové nabídce je k dispozici široká variace dezertů, například bombolini, ciambelline nebo sicilské cannoli,a také slané sendviče.
Důraz je kladen také na interiér kavárny, design a grafické zpracování všech prvků. Nedílnou součástí jsou přiznané a mixem světel nasvícené technologie jako například Azomico na řízené dozrávání kávy nebo přístroje na přípravu kávy vyráběné sesterskou společností XLVI. Kávovary se stávají dominantou kaváren, montují se v malé manufaktuře z jednotlivých komponentů, různých materiálů a barevných kombinací.
Společnost Pascucci sídlí v italském městečku Monte Cerignone a je primárně výrobcem a distributorem kávy jako takové. Tradice výroby Caffé Pascucci sahá až do roku 1883, kdy s ní začal pracovat Antonio Pascucci. Po něm firmu převzal syn Mario, který se zaměřil na obchod s kávou a po válce si jeho bratr Dino otevřel v Monte Cerignone první rodinnou kavárnu, kde začal používat přístroj na espresso.
K uvedení značky využije skupina Coloseum, jež působí na trhu 27 let, zejména komunikaci ve vlastní kanálech. Ve svých provozem ročně obslouží dva miliony zákazníků, na které chce cílit nejen na pobočkách, ale i mailingem na 50 tisíc aktivních věrnostních Bakaret. Dále zapojí komunikaci na sociálních sítích, webu, v provozním printu a také na Letní scéně na Občanské plovárně, kde vidí potenciál kolem 30 tisíc diváků ročně.
-stk-