Tesco v kampani zaručuje nízké ceny, spouští nový program

úterý, 24. května 2022, 07:15 Aktuality, Retail, Marketing MediaGuru

Tesco v kampani „Nízké ceny zaručeny“ hlídá stovky cen nejčastěji nakupovaných produktů.

Zdroj: Tesco

Zdroj: Tesco

Obchodní řetězec Tesco přichází s programem Nízké ceny zaručeny, kdy „hlídá ceny" stovek nejčastěji nakupovaných produktů. Zdůvodňuje to tím, že chce zákazníkům pomoct dosáhnout úspor při nákupech potravin, drogerie či výrobků péče o děti. Zboží, které je součástí programu, pozná zákazník díky označení červeným kruhem s textem - Nízké ceny zaručeny.

„Do programu jsme zařadili produkty, které nabízejí výhodný poměr ceny a kvality a zákazníci je rádi a často nakupují,“ říká Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka Tesco pro Českou republiku.

Program Nízké ceny zaručeny se týká jak zboží v kamenných hypermarketech a supermarketech Tesco, tak i Tesco Online nákupech. V online prostředí budou položky označené stejným symbolem jako v kamenných prodejnách.

Po srovnávací kampani s online supermarketem Rohlík.cz je toto další aktivita Tesco zaměřená na cenu.

Tesco pokračuje ve srovnávání s Rohlíkem, ten se brání soudně

pátek 13. května 2022

-zue-