Vltava Labe Media koupila od JIK-05 časopis TV pohoda

pondělí, 9. května 2022, 14:00 Tisk MediaGuru

Vltava Labe Media kupuje od JIK-05 programový časopis TV pohoda a také čtvrtletník TV pohoda Křížovky.

Zleva: Jitka Afsahi (VLM), Jiří Kašpar (JIK-05) a Dominika Kalinová, členka představenstva VLM, zdroj: Vltava Labe Media

Zleva: Jitka Afsahi (VLM), Jiří Kašpar (JIK-05) a Dominika Kalinová, členka představenstva VLM, zdroj: Vltava Labe Media

Vltava Labe Media (VLM) rozšiřuje své stávající portfolio časopisů o televizní titul TV pohoda. Spolu s ním získává také čtvrtletník TV pohoda Křížovky. K dohodě došlo 9. května 2022, uvedla v oficiálním oznámení VLM.

„Vzhledem k silnému zastoupení televizních titulů, která VLM na trhu má, vnímáme tuto akvizici jako skvělou příležitost, jak naše portfolio zase o něco rozšířit a s ním i naši základnu pravidelných čtenářů a předplatitelů. O to více mě těší, že jsou to právě tituly TV pohoda a TV pohoda Křížovky, které jsou tituly stabilními, s vysokým prodaným nákladem a věrnou cílovou skupinou v rámci všech regionů v ČR, což skvěle dokresluje také celkový profil VLM a její regionální unikátnosti,“ uvedla Jitka Afsahi, členka představenstva VLM zodpovědná za divizi časopisů, marketing, distribuci a předplatné.

Televizní týdeník TV pohoda vychází na českém trhu 17 let. Jeho vydávání dosud zajišťovala společnost JIK-05, kterou v roce 2005 založili Jiří Kašpar a Petr Tuček.

Titul vychází v nákladu 180 tisíc kusů a je distribuován prostřednictvím předplatného, prodejní sítě a vkladu do 17 regionálních titulů jako jsou Týden na severu (Šumpersko), Jesenický týdeník (Jesenicko), Znojemsko, Jihlavské listy, Orlický týdeník, Raport (Rakovnicko), Horácké noviny (Třebíčsko), Region Opavsko, Prostějovský Večerník, Naše Slovácko, Milevské noviny, Písecké postřehy, Strakonicko, Táborsko, Dobrý den s Kurýrem, Třinecký Hutník, Znojemský týden, Jalovec (Vsetínsko). Čtenářům nabízí kromě televizního programu 53 televizních stanic také filmové a seriálové recenze, televizní tipy, informace o dění z uměleckého prostředí, životní příběhy filmových a televizních hvězd či soutěže o ceny. 

„Stál jsem, s kolegou Petrem Tučkem a zkušenými spolupracovníky, u zrodu obou titulů a provázel je prvními krůčky po trhu, až se staly sebevědomými produkty s jasnou pozicí. S důvěrou je předávám do rukou vydavatelství s bohatou zkušeností s televizními časopisy a s významným regionálním zásahem. Věřím, že tímto krokem posílí svou pozici na trhu jak časopis TV Pohoda se svým speciálem, tak vydavatelství VLM,“ uvedl Jiří Kašpar, vydavatel TV Pohody Jiří Kašpar.

VLM je vydavatelem programových TV časopisů TV expres (čtenost 164 tisíc), TV mini (čtenost 332 tis.), TV magazín (čtenost 775 tisíc) a TV Star (čtenost 177 tisíc) a je společně s mediální skupinou Mafra jedním ze dvou rozhodujících vydavatelů v tomto segmentu. Časopis TV pohoda dosahuje čtenosti 315 tisíc čtenářů (všechna data jsou uváděná podle Media projektu za rok 2021).  VLM si tak touto akvizicí navýší zásah v programovém TV segmentu.

-mav-