Vodafone TV chce letos investovat do sportovního obsahu
Investice do sportovního obsahu plánuje letos Vodafone TV. Nabídnout chce mimo jiné i fotbal.
Vodafone chce v letošním roce výrazně investovat do sportovního obsahu. „Pochopili jsme, že sportovní obsah je klíčový pro přilákání nových zákazníků,“ uvedla Zohar Weitz, viceprezidentka pro nefiremní zákazníky společnosti Vodafone. První novinky, v nichž budou zastoupeny i fotbalové soutěže, by měly být oznámeny v nadcházejících měsících.
Vodafone TV, jež má nyní přes 300 tisíc zákazníků, nabízí více než 145 televizních kanálů. Její zákazníci mohou využívat také videotéku s tisíci tituly, aplikaci Netflix, Amazon Prime Video, Facebook Watch nebo HBO Max. Televizi lze sledovat také v počítači, mobilu a nově v chytrých televizorech s operačním systémem Android. Programovou nabídku chce do budoucna i nadále rozvíjet, v poslední době se rozšířila o dětský kanál Nick v ukrajinštině nebo dokumentární kanál National Geographic Wild. Televize bude navíc v létě podpořena reklamní kampaní, a to v rámci stávajícího komunikačního konceptu s hercem Martinem Hoffmannem.
Vodafone rovněž oznámil investice přesahující tři miliardy korun, které vloží do modernizace své digitální infrastruktury. Postupné technické kroky už započnou letos v létě, kdy se zaměří na zlepšení zákaznické zkušenosti a drobná rychlostní zlepšení. V budoucnu by kapacita připojení pevným internetem měla vzrůst až na 10 Gb/s. To v praxi umožní třeba nahrát zálohu disku osobního počítače do cloudu za pár minut.
„Objem přenesených dat v naší pevné síti roste dlouhodobě a vývoj výrazně ovlivnila pandemie koronaviru, především práce i výuka z domova. Celkově provoz v naší pevné síti vzrostl za posledních pět let čtyřnásobně. Aktuální investice zajistí, že budeme velmi dobře připraveni na potřeby zákazníků i v budoucnu,“ řekl Petr Dvořák, generální ředitel společnosti Vodafone Czech Republic.
-stk-