Sortiment uzenin nesoucí značku Česká chuť tvoří téměř tři desítky produktů a nabízí nové také výrobky z přeštického vepřového. Vyrobené jsou, tak jako všechny produkty této značky, výhradně českými dodavateli a z českých surovin, mohou proto být označené českou vlajkou s logem Česká potravina. Nabídka uzenin se rozšířila také o tři produkty z přeštického vepřového masa – kvalitní šunku s tukovým krytím, které jí dodává delikátní chuť a šťavnatost, dále pak poctivou klobásu s 95 % masa a lahodnou pečenou slaninu.
Nové produkty přicházejí navíc v recyklovatelném obalu. Došlo také k revizi složení. „U produktů jsme hodnotili a testovali složení i chuť. Vždy dbáme na to, aby obsahovaly co nejméně tzv. éček a neustále snižujeme obsah soli. Cílem je nabídnout zákazníkům výrobky s co nejkvalitnějším složením,“ vysvětluje Renata Veselá, senior manažerka sortimentu uzenin obchodů Albert.
„Přeštické maso je maso z prasat přeštického černostrakatého plemene, jejichž svalovina je oproti jiným druhům více mramorovaná tukem. Vzhledem k jeho kvalitativním vlastnostem se nabízí toto specifické české maso využít i pro výrobu uzenin,“ doplňuje za dodavatele Uzeniny Příbram Andrea Waldhauserová, manažerka kvality.
Sortiment uzenin pod značkou Česká chuť tvoří téměř 30 položek od kvalitních šunek přes masové klobásy, trvanlivé i měkké salámy, párky či uzené produkty až po zabíjačkovou řadu, která je dostupná sezónně a v níž zákazník najde jelítkový a jitrnicový prejt nebo samotné jitrnice.
-zue-