Do agentury Marketup nastoupil v květnu na pozici Head of Growth & Business Development Milan Kubát. Přichází z agentury Taste, kde měl rovněž na starosti rozvoj obchodu.
V agentuře Taste působil Milan Kubát více než tři roky. Předtím pracoval v mediálních domech – pozici Head of Digital Sales zastával v Burda International, jako obchodní ředitel dříve pracoval v Economii či Centrum Holdings, kde začínal jako sales manager. Zkušenosti má také ze Slevomatu. Svou kariéru započal v roce 1997 u operátor Eurotel (dnes O2).
„Milan se pohybuje od roku 2008 v oboru digitálního marketingu a reklamy, zároveň má dlouholeté zkušenosti v řízení prodeje a business developmentu. Díky tomu rozumí potřebám CMO, marketingových a brand manažerů a je schopen zkoordinovat přípravu komplexních brandových a komunikačních strategií pro naše zákazníky. Milan má v oboru velmi dobré jméno a po Andrejovi Štukovi je dalším seniorním přírůstkem do našeho management týmu,” uvedl CEO agentury Miroslav Král.
-stk-