F.H. Prager přichází s novou identitou i nealko ciderem

středa, 29. června 2022, 06:50 Aktuality, Marketing MediaGuru

F.H. Prager představuje novou vizuální identitu. Uvádí na trh nealkoholickou novinku.

Nová vizuální identita F.H. Prager je dílem ilustrátorského dua Tomski & Polanski, zdroj: Kofola ČS.

Nová vizuální identita F.H. Prager je dílem ilustrátorského dua Tomski & Polanski, zdroj: Kofola ČS.

Dva roky poté, co značka F.H. Prager přešla do inkubátoru nápojářské společnosti Kofola, dochází k celkovému rebrandingu, přenastavení prodejní a rozvojové strategie a k rozšíření portfolia o nealkoholický cider. Rovněž představuje novou vizuální identitu od Tomski&Polanski a agentury Acamo. 

„F.H. Prager byl novátorský a originální projekt, jeden z prvních, který představil řemeslný cider Česku. Naše vize rozšiřuje jeho původní směřování, ale staví na stejných základech a filozofii,“ vysvětluje Alexandros Samaras, jeden z klíčových členů ciderového týmu. „Poslední dva roky jsme pracovali nejen na změnách packagingu, ale i na nových recepturách, které zajišťují stabilní kvalitu,” dodává. 

Značka si zakládá na lokální řemeslné výrobě a poctivých, zcela přírodních surovinách, kterými jsou jablka britských i českých odrůd. V alkoholické řadě F.H. Prager aktuálně nabízí tři cidery – polosuchý Cider 11, silnější a sušší Cider 13 a příchuť Višeň. K tomu přidala také nealkoholickou variantu, která se vyrábí ze zkvašené jablečné šťávy. K dostání je ve variantě Cider Nealko Originál, který vzniká fermentací specifickým typem kvasinek, Nealko Zázvor a Nealko Černý bez, které se vyrábí z přírodních surovin pomocí metody cold brew. Veškeré nápoje F.H. Prager jsou dostupné v plechu a ve vratných skleněných třetinkách.   

„Naše nealko novinka si krátce po uvedení na trh získala srdce evropské odborné veřejnosti ciderařů. Na mezinárodní soutěži International Cider Challenge jsme získali bronz v kategorii nízkoalkoholických a nealko ciderů. Stejně tak uspěla naše Třináctka, která si odvezla třetí místo v kategorii tradičních ciderů,“ doplňuje Petr Musila, druhá klíčová osoba nového ciderového týmu. 

Celé portfolio se dočkalo i nové vizuální identity, která je dílem ilustrátorského dua Tomski & Polanski a agentury Acamo. „Každý obraz přinese zákazníkovi vhled do fantaskní krajiny, v níž cestuje tajemný cestovatel Prager, objevitel nevídaných dobrodružství a chutí. Jedinečnou chuť těchto českých ciderů by měla reflektovat i originální ilustrace,” říká Lukáš Tomek z ilustrátorského studia. 

Značku podpoří v létě série videí F.H.P. Moments, jež představí produkty jako „osvěžující tečku za skvělým letním zážitkem“. „Ve videospotech ukazujeme produkt v typických letních lifestylových situacích, jako je skejtování v metropolitních ulicích Berlína a dobrodružný roadtrip u moře se spoustou vzpomínkových okamžiků,” přibližuje Samaras. Produkci videí zajistila již zmíněná marketingová agentura Acamo. 

F.H.Prager je už dva roky zařazen v tzv. Kofola inkubátoru, který poskytl značce finanční, technologické a distribuční zázemí. Vizí firmy je vyrábět i nadále poctivý řemeslný cider, který však bude mít šanci oslovit širší cílovou skupinu. „Cidery F.H. Prager jsou první vlaštovkou našeho inkubátoru. Nechtěli jsme malou řemeslnou značku zatěžovat procesy větší firmy, chtěli jsme zachovat startupového ducha a svobodné řízení. Zároveň se ale snažíme přispět k tomu, aby se na trhu začala formovat kategorie poctivých řemeslných ciderů, která kvalitou a složením předčí průmyslově vyráběné cidery a dožene je v distribuci a dostupnosti,“ uzavírá Daniel Buryš, generální ředitel společnosti Kofola ČeskoSlovensko.

Celé portfolio ciderů F.H. Prager je nově dostupné v e-shopu www.fhprager.cz, dále pak v online supermarketech Košík, Rohlík nebo Alza. Ve velkém se dají cidery F.H. Prager zakoupit v prodejnách Makro. V létě se značka objeví také na festivalech.

-stk-