Fajn rádio spustilo formát propojující sociální sítě a on-air
Fajn rádio, patřící do skupiny Media Bohemia, zavádí nový formát, který propojuje svět Tik-Toku, Youtube a on-air vysílání.
Fajn rádio, patřící do skupiny Media Bohemia, zavádí nový formát, který propojuje svět Tik-Toku, Youtube a on-air vysílání. Nový pořad Smoothie z pekla vysílá rádio každý týden na všech svých komunikačních kanálech a cílí zejména na mladší generaci. Moderování se ujala Aneta Kratochvílová z odpolední show Fajn rádia.
„Již delší dobu jsme uvažovali o formátu, který by odpovídal naší současné marketingové strategii – digital first content,“ říká Ondřej Cikán, programový ředitel Fajn rádia a dodává: „Volně jsme se inspirovali populárními TikTok a Youtube challengemi, kde mladí lidé pijí smoothie z hodně nesourodých surovin. K tomu jsme přidali rozhovor, který staví na atraktivních otázkách na tělo, takže pokud nechce náš studiový host pít smoothie z pekla, musí pravdivě odpovědět. Díky tomu získáváme v každém případě atraktivní obsah pro naše posluchače a fanoušky.“
Rádio tak podle digital first content strategie vytvoří primárně youtube formát, který následně využívá na sociálních sítích TikTok a Instragram. Poté rozhovor využije ať již kompletně nebo pouze jeho fragmenty v on-air vysílání. „Věřím, že tento formát bude atraktivní i pro zadavatele reklamy, protože je v českém rádiovém prostředí unikátní, nabízí možnost umístění product placementu klientů zejména z oblasti výrobků potravin a nápojů,“ říká Ondřej Cikán.
Z hlediska přínosů pro značku Fajn rádio si od tohoto formátu jeho vedení slibuje navýšení počtu nejen posluchačů, ale také fanoušků na TiktToku, kde má značka nyní 71 tis. sledujících a průměrný počet zhlédnutí videa je přes čtvrt milionu. Na Instagramu má rádio přes 74 tisíc followerů a na Facebooku dokonce více než 230 tisíc.
-mav-